Työministeri Matias Marttinen ja 100 000 uutta työpaikkaa?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vain Jeesus voisi pelastaa tämän maan ja luoda tänne 100000 uutta työpaikkaa, jonka jälkeen 200000 työpaikkaa lisää ja lisätä työllisten määrää niin paljon kunnes riittää ja kaikilla olisi joku työ. Parantaisi halvaantuneet ja muut sairaat, että hekin pääsevät töihin ja uuden paremman elämän alkuun. Jeesus poistaisi myös Alvin ja turhat pakkomaksut, jotta ostovoima paranisi. Asuminen paljon halvemmaksi, autoilu melkein ilmaiseksi jne. ja silti maan talous pyörisi paljon paremmin kuin mitä on ikinä pyörinyt. Jeesus pystyisi ihmeisiin, poliitikot eivät pysty tätä maata pelastamaan. Puhutaan vaan, mutta teot puuttuvat koska porvareiden ahneus estää paremman huomisen kaikilta muilta paitsi eliitiltä. Tuo loisiva rosvoporukka joka saa kyllikseen vasta sitten kun jokaisen suu on täynnä multaa. Just sen mulle mulle mullen takia täällä ei ole niitä töitä tarpeeksi ja eläminen on tähtitieteellisen kallista. Mitään ei jaeta tasaisesti.
Jeesus pystyi kyllä ihmeisiin mutta tämä taitaa olla jeesuksellekkin mahdoton paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Jeesus voisi pelastaa tämän maan ja luoda tänne 100000 uutta työpaikkaa, jonka jälkeen 200000 työpaikkaa lisää ja lisätä työllisten määrää niin paljon kunnes riittää ja kaikilla olisi joku työ. Parantaisi halvaantuneet ja muut sairaat, että hekin pääsevät töihin ja uuden paremman elämän alkuun. Jeesus poistaisi myös Alvin ja turhat pakkomaksut, jotta ostovoima paranisi. Asuminen paljon halvemmaksi, autoilu melkein ilmaiseksi jne. ja silti maan talous pyörisi paljon paremmin kuin mitä on ikinä pyörinyt. Jeesus pystyisi ihmeisiin, poliitikot eivät pysty tätä maata pelastamaan. Puhutaan vaan, mutta teot puuttuvat koska porvareiden ahneus estää paremman huomisen kaikilta muilta paitsi eliitiltä. Tuo loisiva rosvoporukka joka saa kyllikseen vasta sitten kun jokaisen suu on täynnä multaa. Just sen mulle mulle mullen takia täällä ei ole niitä töitä tarpeeksi ja eläminen on tähtitieteellis
Oi, kyllä!
Voihan se olla että tulee nöyränä kertomaan että työ-paikkoja ei nytten ole, eikäpä taida tullakaan. mutta sitten 5-10 vuoden päästä saadaan seuraaava kokkari-pm taas länsisuomesta... oliko raumalta ihan, pikkukaupunni ilman maahanmuuttajia, pienämpi kun kirkkonummen kunta
Loppuun asti syytetään Sannaa. Sanna tuhosi hallituksen tavoitteet jo ennen kuin tiesi hallituspuolueet. Mutta kyllä me taas luvataan jos vaan äänestätte seuraavissa vaaleissa meitä. Niin kyllä me luvataan. Eri asia mitä tulee.
Noin se meni saksassakin ja menee myös nyt kun palkasta ei puhuta. Suomeen saadaan työpaikkoja runsaasti kun on sanelutaktiikka jota tämä äärioikeistohallitus on ajanut. Palkankorotuksilla esim. kunta-alalle ei ole merkitystä kun seuraavaksi tulee irtisanomisaalto eli palkkojen kustannus on +- 0%. Pääasia että elinkeinoelämä = maatalous + teollisuus saa tukensa eli 12 000 milj.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Jeesus voisi pelastaa tämän maan ja luoda tänne 100000 uutta työpaikkaa, jonka jälkeen 200000 työpaikkaa lisää ja lisätä työllisten määrää niin paljon kunnes riittää ja kaikilla olisi joku työ. Parantaisi halvaantuneet ja muut sairaat, että hekin pääsevät töihin ja uuden paremman elämän alkuun. Jeesus poistaisi myös Alvin ja turhat pakkomaksut, jotta ostovoima paranisi. Asuminen paljon halvemmaksi, autoilu melkein ilmaiseksi jne. ja silti maan talous pyörisi paljon paremmin kuin mitä on ikinä pyörinyt. Jeesus pystyisi ihmeisiin, poliitikot eivät pysty tätä maata pelastamaan. Puhutaan vaan, mutta teot puuttuvat koska porvareiden ahneus estää paremman huomisen kaikilta muilta paitsi eliitiltä. Tuo loisiva rosvoporukka joka saa kyllikseen vasta sitten kun jokaisen suu on täynnä multaa. Just sen mulle mulle mullen takia täällä ei ole niitä töitä tarpeeksi ja eläminen on tähtitieteellis
Jeesus olisi kyllä nostanut kädet pystyyn mutta suomalainen työministeri ei kuvia kumarra, min 200 000 uutta työpaikkaa ja 2 vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei Arto pystynyt niin ei sitten Jeesuskaan.
Entinen työministeri Arto Satonen sanoi eilen A-studiossa, että 100 000 työpaikkaa ovat kyllä tulossa.
Mistä ne tulee? Minun ja monen muunkin työpaikalta ollaan vain potkimassa väkeä pellolle.
Arto jätti sanomatta, että ne 100000 työpaikkaa ovat menetettyjä työpaikkoja.
Miksi työministeri on AINA sellainen työntekijöiden pahin painajainen, sellainen joka haluaa kyykyttää ja kurjistaa tavallisen duunarin elämää ja työskentelyä, eli halpuuttaa hintaa ja laajentaa toimenkuvaa ja heikentää etuja jne jne...?
Vierailija kirjoitti:
Miksi työministeri on AINA sellainen työntekijöiden pahin painajainen, sellainen joka haluaa kyykyttää ja kurjistaa tavallisen duunarin elämää ja työskentelyä, eli halpuuttaa hintaa ja laajentaa toimenkuvaa ja heikentää etuja jne jne...?
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Palkkoja pitää pudottaa reippaasti. 2€ / tunti kuulostaa kohtuulliselta. Laskekaapa kuinka monta ihmistä voitaisiin työllistää, jos yhden 20€ / tunti tekijän sijaan voitaisiin palkata 10 kappaletta 2€ / tunti palkalla tekeviä!
Tämä tai työtunteja jaettava tasaisemmin
Pääseekö ne 100 000 omilleen eli tavoite on nyt 200 000 työpaikan päässä?
Kuka noille sadalle tuhannelle maksaa palkan?
Vierailija kirjoitti:
Teinit rulettaa
Terkuin matias
Näytti juuri rippikoulusta päässeeltä, ei taida olla osaamista tuohon työhön riittävästi.
Cuck.