On todella rumaa jos miehen kassit roikkuvat eriparisina
Siis toinen palli alempana kuin toinen. Kauneuskirurgiaa pitäisi harkita tällaisessa tapauksessa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan sen kuuluukin olla. Samassa tasossa roikkuvissa kiveksissä on jotain vialla.
No eikä kuulu. Se on todella rumaa kun ovat eripariset.
Kyllä kuuluu, katso googlesta. Alempana on yleensä vasen ja se on monasti vähän pienempikin.
Ei tässä ole kyse siitä kuuluuko se asiaan, vaan siitä, että se ei ole seksikkään näköistä.
Jaa, tuolla kyllä joku väitti että ei kuulu asiaan ja sitä korjasin. Jos taas ei miellytä silmää niin ei sillehän ei voi mitään.
Ihmisen naamataulukaan ei muuten ole symmetrinen. Jos liittää toiseen puoliskoon toisen puolen peilikuvan niin tulee kumman näköinen. Senkin kanssa vain pitää tulla toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan sen kuuluukin olla. Samassa tasossa roikkuvissa kiveksissä on jotain vialla.
Kiitos. Noin olen itsekin ajatellut enkä ole kehdannut lähestyä naisia lainkaan.
M50+
t: suomalainen, hoikka nainen (162 cm/75 kg)
Olisi kuule todella hankalaa kävellä jos olisivat täysin samalla korkeudella. Pitäisi kävellä haarat levällään, jotta mahtuisivat rinnakkain reisien väliin. Miehet kävelisivät kuin p..t housuissa jatkuvasti.
Minulla ei ole vielä laskeutunut.....
jani-petteri 9-v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se kaunista katseltavaa, kun naisen rinta roikkuu navan alapuolella?
En tiedä, mutta jotenkin kummastuttaa, että vain naisille tuputetaan kaiken maailman kirurgiaa, mutta mies on sitten olevinaan luonnollisena ihan hyvä.
Miksiköhän luulet, että naisille sitä kirurgiaa tuputetaan? Koska naiset oikeasti ostavat niitä tuotteita.
Miehiin kohdistuva plastiikkakirurgian mainostus on hukkaan heitettyä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta jotenkin kummastuttaa, että vain naisille tuputetaan kaiken maailman kirurgiaa, mutta mies on sitten olevinaan luonnollisena ihan hyvä.
Miksiköhän luulet, että naisille sitä kirurgiaa tuputetaan? Koska naiset oikeasti ostavat niitä tuotteita.
Aha, eli tämän takia joku Stagala arvostelee naisten alapäitä?
Mulle ei mitään merkitystä. Aivan samantekevää.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksen mukainen kalu on itsessään kaunis.
Ja kluhan sen parhaan työn tekee ei kassit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, eli tämän takia joku Stagala arvostelee naisten alapäitä?
En tiedä, että kuka Stagala on, mutta tuskin hänen arvostelunsa ohjaavat yrityksien strategiaa kohderyhmien valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Käyrä muna ja eripari kassit 🤮
Mene itse alasti peilin eteen ja katsele kuvaasi tarkasti. Mitä huomaatkaan.... et ole itsekkään tasapuolinen. Tissit eriparia, mahassa makkaraa ja saatanan moinen karvaviidakko jota ei ole raivattu vuosiin ja voi kauhistus mikä pilkistää isojen häpyhuulten välistä... siellä lörpöttää kieli pitkällä jo se reikä minne mun kaluni pitäisi osua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu asiaan. Olikohan se vasen, joka useimmilla roikkuu alempana.
Todella epäkiihottavan näköistä
Niinpä justiinsa siksikö sinä makaatkin vierelläni kuin kuollut ryhävalas. Onneksi naapurin tytti tykkää kuin mun pallit roikkuu ja kanki on kiero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Noin olen itsekin ajatellut enkä ole kehdannut lähestyä naisia lainkaan.
M50+
Kiitos alapeukutuksistakin. Lyökää vaan lyötyä. Sillä lailla.
Pallit ovat miehen rumin osa ja suomalainen mies on yleensä ruma, ei sitä pelasta kivesten symmetriat, ei muuta kuin panemaan!
Mulla on kauniit eripariset. Aina naiset ovat ne nähdessään niistä kiihottuneet.
Olisin melkein luulllut,että kassit on eri mittaiset, mutta mulla onkin täysin symmetriset isot kassit. Jos häpyluusta kullin ylläreunasta mittaa, niin roikkuu siitä 12cm alaspäin, kulli terskan verran pidemmälle lepotilassa. Ihan sopusuhtainen paketti, jos ei verrata miehen kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä menee miehillä tunteisiin, kun omia värkkejä arvostellaan😂😂
Mutta teille on ihan ok jotkut innie/outie jutut naisista.
Naisten lohdutukseksi ja pääosan miesten puolustukseksi: normaalit miehet pitäisivät tälläistä innie/outtie höpöttäjää vajakkifriikkinä jos joku alkaisi näitä juttuja suoltamaan kaveriporukassa.
Miehelläni on eri pariset kassit, ja tumma iho hävyn alueella, mulle ne on sopivat. Olenkin jo kypsä nainen joka tietää miltä luonnolliset vartalot näyttää. Ja kyllä mieheni sukuelimet ovat aina minulle kelvanneet!
Ap:n aivot roikkuvat eriparisina, vasen puoli ylempänä kuin oikea.