Miten joku mies kehtaa olla omistamatta autoa?
Siis selittäkää mulle 🤥 en tajua. Ite en naisena ikinä huolis miestä joka ei ajeluttaisi minua matkustajaprinsessana
Kommentit (47)
En omista sillä liisaminen on fiksumpaa.
Aina mielummin autoton mies kuin mies, jonka täytyy kulkea autolla lyhyetkin matkat. Omaa lihasvoimaa käyttävät miehet eivät hyydy petipuuhissa, liikkumattomalle iskee impotenssi jo keski-iässä.
Noniin Pasi, riittää provoilu tältä päivältä jo.
Asun kaupungin keskustassa ja omistan auton. Todellakaan en kulje julkisilla jotka on täynnä muualta tulleita. Ihan kuin matkustaisi Afrikassa. Ei kiitos.
Mun mies ei ole 35 vuoteen omistanut autoa. Turhempaa rahareikää tuskin löytyy!
Liisarit meillä toki on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en koe mitään järkeä omistaa autoa kun tarvitsen sitä niin vähän omaa autoa käyttööni., Silloin kun tarvitsen autoa käyttööni niin vuokraan mieluummin kuin hankin auton vain siksi, että voisin sanoa omiatvani auton. Mutta vuokraamisen asemasta voin matkata taksikyyditä tai kulkea niin ratikalla kuin metrolla. Pidempiä matkoja junalla, laivalla tai lentäen. Kotini sijaistee onneksi paikalla, josta voin kulkea moneen paikkaan omin jaloin tai fillarilla.
Sinkkumies
Itekki tiiän yhden pyöräilevän SINKKUmiehen 🤥
Ohoh. Oletpa uunikin lumihiuatleenoppinut tietämään(!) No joo. En varmasti ole ainoa fillarillakin kulkeva sinkku; sukupuoleni tosin on tässä kohtaa täysin sivuseikka; vaikka edelleen taitabee olla niin, että naiset ovat fiksumpia arvioimaan sen miten kannattaa liikkua ja liikkuvat meitä miehiä monipuoliemmin, josta kiittää niin ympäristö kuin ylläpitää naisten omaa kuntoa. - Toki tajuan, että osa niin naisista kuin miehistä asuu ja elää niin, että oma auto on käytännössä lähes ainoa tapa kulkea ja liikkua, koska julkinen liikenne on niin surkeassa jamassa,
Sinkkumies
Meidän kyläkaupan oven edessä on korkeita istutuksia ennenkuin pääsee parkkipaikalle, on oltava hyvin varovainen ettei kävele auton alle. Yleensä kyläläiset tämän tietävät ja ajavat hyvin varovaisesti ettei vaikkapa lapsi juokse kaupasta auton alle ja 99% pysähtyy ja päästää kauppakasseja kantavan ensin.
Eilen näin sivusilmällä ja kuulin että joku on kiilloittanut kesälotjansa, paras varoa ja eihän tuo pysähtänyt ja päästänyt ensin, pieni mitättömän näköinen 50v ukonkäppyrä kuskina, siinä olisi neitiprinsessalke ollut kuski ja komea ämerikanrauta kiillotettuna, minulta sai henkisen keskisormen tuo ilmeinen kiltti mies.
Kaikilla ei o.e ajokorttia, eikä VARAA AUTOON !!!!! Ootko ajatellu sitä ????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ku asun ja oon töissä Töölössä
Millä liikut paikasta toiseen? Et liiku missään kehäkolmosen ulkopuolella?
Oletko koskaan kuullut julkisesta liikenteestä?
Ei täällä Helsingin kantakaupungissa kannata pitää autoa. Täällä säästyy nuorten miesten henki.
En minäkään omista autoa ja olen nainen. Miksi olisi eri asia miehen kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei o.e ajokorttia, eikä VARAA AUTOON !!!!! Ootko ajatellu sitä ????????????
Hihi onpa hauska kommentti 🤣
Vierailija kirjoitti:
Siksi että maaseudulla eletään edelleen tiukasti menneisyydessä, ja sitten ihmetellään miksi ihmiset eivät muuta sinne, vaikka asunnot ovat puoli-ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Karseeta KÖYHÄ MATO
Vierailija kirjoitti:
Olet siis LAPAMATO
Sinkkuäidit etsivät itsellensä ja mukulallensa hovikuskia joka omistaa auton.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se totta, että osa miehistä (ja varmasti naisista yhtälailla) kokee, että oma auto on oman peniksen anteeksi persoonan jatke, jonka omistamiselle on enemmän tunneperäisiä perusteita kuin järkiselityksiä. - Onhan tässäkin keskustelussa jo ainakin yksi kirjoittaja, joka kokee jotain terveelle ihmiselle vierasta pelkoa kun ei voi käyttää julksita liikennettä kun siellä voi hui kauheaa niissä matkustaa muualta tulleita mahdollisesti aina Afrikasta tullut matkustaja, - Luulisi tuollaisen pelokkuuden olevan aika raskasta.
Ei ole varaa pitää autoa.
Yst. terv.
Tuplamaisteri
Aika köyhää jossei edes autoa ole.
Itekki tiiän yhden pyöräilevän SINKKUmiehen 🤥