Voisitko kuvitella harrastavasi seksiä naisen kanssa, jolla on vain yksi rinta?
Kysymys koskee niin miehiä kuin bi-/lesbonaisia.
Itselleni aihe on jokseenkin arka ja seksuaalisuuteni on hieman hukassa rinnanpoiston jälkeen.
Kommentit (27)
Tietysti, jos olisi muuten mieleinen nainen.
M41
Tietenkin. Seksikkyys ja seksuaalisuus on paljon laajempi asia kuin rinnat tai muut kehonosat. M43
Kiitos kivoista vastauksista. Omalle miehelleni koenkin kelpaavani hyvin, mutta on silti jotenkin tärkeää kuulla, että muillekin.
Te miehet taidattekin monet olla aika ihania tyyppejä <3
Tietysti voin, olen rakastellut vaimoani, kun hänellä oli jäljellä vain vasen rinta. Myös silloin kun ei ollut enää kumpaakaan. Valitettavasti syöpä vei hänet aivan liian nuorena.
Totta kai. Noi rinnat taitaa olla naiselle tärkeämpi juttu kuin miehelle. Läheisyys, hellyys, empatia ja liukas pillu on niitä mitä naiseltani haluan.
Muista kertoa asiasta etukäteen ja vasta kun mies on sulattanut asian voidaan siirtyä sänkyyn.
Jos asia tulee järkytyksenä vasta kesken esileikin niin se voi leikata halut ja homma lässähtää siihen.
Totta kai
En edes tiedä miten tätä kommentoisi laajemmin. Seksikästä on että ihminen on sinut kroppansa kanssa eikä peittele.
Tottakai!
Olen viettänyt yön niin langanlaihan daamin luona, että hän oli todellisuudessa täysin rinnaton.
Tottakai, jos olisin kiinnostunut ja toinen myös. Fyysisillä ominaisuuksilla on lopulta aika vähän tekemistä sen kanssa, ketä kohtaan tunteita tulee. M47
Tottakai voisin, jos muuten kemiat natsaisi.
M33
No eihän se yksi poistettu rinta mitään merkitse. Ole AP vaan ylpeä kehostasi äläkkä häpeile sitä. M60
Te ketjun miehet palauttavat uskoani miehiin, kuulostatte mahtavilta.
Oma kokemukseni oni miehestäni, joka on haukkunut ihan joka kohdan ulkonäössäni ja siksi ei halua seksiä lainkaan. Olen luopun6t toivosta, että kukaan mies voisi haluta seksiä kanssani, kun on ulkonäkövirheitå.
Mitä sillä on väliä vaikka rinta puuttuukin tai vaikka molemmat, eihän meitä ketään oo samanlaiseksi luotu. Sehän tässä maailmassa onkin hauskaa että meistä jokainen on erilainen ja tykkää eri asioista. T. M42
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni oni miehestäni, joka on haukkunut ihan joka kohdan ulkonäössäni ja siksi ei halua seksiä lainkaan. Olen luopun6t toivosta, että kukaan mies voisi haluta seksiä kanssani, kun on ulkonäkövirheitå.
Voi voi..jokainen nainen on omalla tavallaan viehättävä..sun miehellä on itsellään nyt joku ongelma
Ei mullakaan ole kuin yksi kikkeli.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä äijä!
Totta kai.
M55