Mies onko sinua
Naitu peppuun ikinä? Aidolla tai tekomunalla? Oliko partnerisi mies vai nainen? Mitä pidit?
Kommentit (13)
Aidolla viimeksi 13 vuotiaana ja kerran eräs nainen tekomulkulla n. 15 v sitten. M43
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sekä miehiä että naisia on työntynyt perääni.
Reikäsi onkin venynyt haiseva monttu.
vaimo on työnnellyt sormea hanuriini . kaikkia sormia on kokeillut, mutta yksi kerrallaan
On sekä oikea että tekomuna ollut perseessä ja kyllä tuntuu mukavalta
Ei ole. Itse olen kokeillut erilaisia ja -kokoisia esineitä ja puoliso on sormettanut ja laitellut tappia minuun. Mutta en minä oikein siitä mitään saa eikä se puolisoakaan kiihota, joten on jäänyt nämä leikit. Ainoastaan eturauhaskiihotin tuntuu hyvältä.yhdynnän ja runkun lisänä. M47
On toki, tosin ei kukaan toinen mies. On upeaa kun tyttöystävä nai armotta sträppärillä. Siinä nainen vie ja mies vikisee😄. Molemmat tykätään.
Ei mutta haluaisin kokea miltä se tuntuu, vaikka vain kerran jos ei tunnu hyvältä. Olen tällä hetkellä intissä ja vaikka täällä pyörii paljon nuoria miehiä niin eivät oikein sytytä itseni ikäiset parikymppiset. Kuljen nyt kesän tultua lomamatkat liftaten, jospa joku 25-35 v sotapojista pitävä komistus ottaisi kyytiin ja sun muuta...
Ei ole. En ole saanut kuin kerran naiselta sormen perseseen nainnin aikana. Pidin kyllä.