Kun alat tapailla/seurustella, niin haluatko kuulla ihastuksesi lemmentarinoita existä?
Itse eläisin ihan tyytyväisenä tietämättä missä ovat tavanneet ja koska menivät ekan kerran sänkyyn ja oliko naisella karvat vai ei. Tuskin miehetkään haluaa kuulla naiselta vastaavia juttuja.
N.49
Kommentit (7)
Menkööt terapiaan tai siirtyköön seuraavaan.
Mulle ei tuota ongelmaa poistaa rasittavia ihmisiä mun tieltä.
Lierot tunnistaa hajusta.
En tietenkään halua. Enkä myöskään mainitse omistani sanallakaan. Sitä kutsutaan hienotuneisuudeksi, ihan niinkuin ei tarvitse mainita siitä rumasta luomestakaan.
Itse haluan ajatella, että olemme toistemme "ensimmäisiä" (siis unohdetaan exät) En arvosta ihmisiä, jotka kuvittelevat heidän haluttavuutensa nousevan, mitä enemmän puhuu muista.
Ei todellakaan tulisi mieleenkään ruveta puhumaan entisistä seikkailuista miehen kanssa. Ollaan oltu 14 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla nykyaikana jokin pakottava tarve kertoa heti tutustumisvaiheessa koko seksuaalinen historiansa abortteineen ym. Siinä alkaa tuntua että itse elää jonkun toisen miehen elämää, joten menee maku hommasta nopeasti.
Suurin osa yli 30-vuotiaista naisista ei tarvitse uutta suhdetta, vaan itaetutkiskelua ja terapiaa.
Näitä kaiken intiimin tiskiin lyöviä löytyy kummastakin sukupuolesta. Silloin tietää, että voi nostaa kytkintä. Tilanne ei tule koskaan muuttumaan. Kohta tiedät enemmän näistä exien lääkärikäynneistäkin kun tunnet sitä ihmistä, johon haluaisit (halusit) tutustua.
Existä puhuva ei ole päässyt näistä yli, vaan ovat mielessä joka käänteessä. Luultavasti vertaa jatkuvasti uutta heihin.
En.