Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkokeilusta

Vierailija
04.05.2025 |

minut pakotettiin työkokeiluun. Menin ja sielläpä ei olekaan töitä vaan saatan istua vain paikallani 4 tuntia. Aika kiva, eikö? Olen tekijä tyyppi ja haluaisin tehdä, edes jotain. Mihin voin ilmoittaa tästä vääryydestä, tiedätkö sinä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kokeillut jo ennenkin, uhattiin lopettaa työarkkinatuki. Olen ammatiltani keittiöpuolen ja ravintola-alan ihminen, 45 vuotias. Terveys meni kun loukkasin selkäni lapsena ja aikuisena se romahti täysin.

Onko näissä sitten työkkärin toimesta "annettu" se paikka?

Vierailija
22/26 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä toimet pitäisi kieltää, ne ei kenellekään töitä tuo. Loukkaavaa toimintaa.

Ei tuo vakituista työpaikkaa. Mutta mitä muuta voi 50+ osatyökyvytön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3k k ja en tehnyt mitään.  Ei annettu työtehtäviä. Meitä oli samassa paikassa 12, työkokeilupaikka saa 10 euroa päivässä jokaisesta työttömästä eli kun pajalla on 12 työtöntä niin 120 euroa päivässä ja 600 euroa viikossa ja kuukaudessa 2400  ja tuloja tulee jatkuvasti.

Vierailija
24/26 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjuuskokeilu ja muut vastaavat keinot teetättää työt ilmaiseksi vievät yrityksiltä ne vähäisetkin tarpeet palkata ketään oikeaan työsuhteeseen.

Vierailija
25/26 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä toimet pitäisi kieltää, ne ei kenellekään töitä tuo. Loukkaavaa toimintaa.

Eihän se ole tarkoitustaan. Hassu olet. Kokeilun tarkoitushan on näyttää et tällaista täällä tehdään, tällä alalla on tällaista, olisiko sinulle sopiva ala! Ei ole tarkoitus sinua sinne palkata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä