Antti Pennanen on surkea valmentaja
Kommentit (16)
Samaa mieltä. Oli ku peura ajovaloissa 4 nationissa ja ihme sekoilua treenien ja esim teräväisen suhtautuminen kertoo jotain. Päälikkö tai Ahokas tilalle
Aiempien pelien parhaan J-M Järvisen passia ei leimattu . Ainoa joka rytmitti peliä hienosti? Pendo naama myrtsille ja kädet kumarassa etutaskuun
Miksi muuten Westerlundin kausi Leijonien päävalmentajana oli niin lyhyt? Korjasi niitä vaikeuksia, joita Aravirran Leijonilla oli.
Toki Jalonen hänen jälkeensä on ollut omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on katkera ilves?
Pikemminkin Pendon sekoilua jo Ilveksessä seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Jalonen osasi hommat oli jengissä sitten ketä tahansa.
Eipä kaksien edellisten kisojen tulosta ainakaan hyväksi voi kehua.
Pennanen ei kyllä vakuuttanut Ilveksessä. Vaikuttaa jotenkin todella pasiiviselta tekemisissään. Toivottavasti nyt yllättää positiivisesti maajoukkueen peräsimessä.
Vierailija kirjoitti:
Aiempien pelien parhaan J-M Järvisen passia ei leimattu . Ainoa joka rytmitti peliä hienosti? Pendo naama myrtsille ja kädet kumarassa etutaskuun
Kisat voi yhtä hyvin passata vallan jos sinne ei saada Järvistä parempia pelaajia.
Mulle tulee Pennasesta mieleen Kalpalle hävitty puolivälierä Ilveksen puikoissa ja raukkamainen vetäytyminen kättelystä. Selitteli syyksi "uhkailun taustalla". Veikkaan että nyt arvostellaan vielä kovemmin Leijonien koutsina. Tuleeko hallille enää ollenkaan,vai toimiiko etänä?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän valmentaa ?
Psykologiaa ainakin omien juttujensa mukaan.
Mä en kyllä usko, että maajoukkueessa on hirveästi merkitystä kuka valmentaa. Samaa prosenttikiekkoa, "meidän peliä", se on mitä se oli Jalosen aikaan Ei valmentajan anneta tuoda sinne mitään omia juttuja, vaan sinne valitaan valkku on joka on opetettu peluuttamaan tota prosenttikiekkoa. Edelleenkään nhl-pelaajia ei näköjään kiinnosta ja tuskin tässä on kyse valmentajasta.
Suomen peli on kamalaa katsottavaa. Suomi hävii tänään varmasti,
Minä kannatan Leijonien päävalmentajaksi Petteri Sihvosta. Apuvalmentajaksi Toni Sihvonen Kärpistä.
Jalonen osasi hommat oli jengissä sitten ketä tahansa.