Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin larpata rentoa ja huoletonta rantaelämää

Vierailija
03.05.2025 |

Siis sellaista ikuista huoletonta lomaa, jota leffojen mukaan eletään Kalifornian tai muun vastaavan etelänkohteen rannoilla surffaten ja ottaen rennosti. 

Miten voisin alkaa elää sellaisella asenteella ja elämäntyylillä täällä Suomessa? Avainsana siis huolettomuus, rentous ja elämästä nauttiminen. Ilman huolta huomisesta tai rahasta tms.

T. Elämää aina suorittanut akateeminen viisikymppinen 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vähätuntinen suorittava työ, hyllytystä tai vastaavaa, jolla saa katettua ihan peruskulut, mutta jota ei tarvii ajatella töiden jälkeen ja joka ei stressaa. Kulut minimiin, eli ei shoppailua, kalliita ravintoloita, eikä alkoholiakaan paljoa. Asuminen sitten jossain pikkumökissä jos tykkää puuhastella tai jos helpompaa kaipaa niin jossain kivassa edullisessa kämpässä sopivalta tuntuvalla alueella, mielellään kävelymatka rannalle. Minimimäärä tavaraa, riippumatto pihalle/partsille ja reggaemusiikkia soimaan.

Luulen kyllä että Suomen talvessa voi tunnelma vähän lässähtää mutta kevät/kesä ja jopa syksy-akselillla vois vähän tollaiseen rantafiilikseen päästä.

Toki kannattaa ehkä kokeilla vaikka virkavapaata omasta työstä ensin, jos ei sit käytännössä ole oma juttu niin ei ole irtisanoutunut ja jää ihan tyhjän päälle.

Vierailija
2/2 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin olen tehnyt kotitöitä monta tuntia, niitä vain riittää ja olen aina ollut vastuullinen luonne ja huolehtija. Miten oman asenteen saisi  käännettyä tuollaiseksi rennoksi ja huolettomaksi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä