Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole elåmänhalua, koska kaikki tuntuu ympärillä menestyvän

Vierailija
03.05.2025 |

Kellään ei ole asiat huonosti kuten mulla. Syrjäytynyt, poissa työelämästä, ei kavereita. Perhe on mutta sekään ei ongelmaton. Muilla tutuilla menestystä, paljon kavereita, lapset menestyy, hyvät parisuhteet jne, rahaa tehdä asioita, työtä jne

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se toisten onnistuminen olisi sinulta pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Vierailija
4/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten se toisten onnistuminen olisi sinulta pois?

Ei ap mutta sama tilanne ja se on sillälailla pois että kun itse ei pysty menestymään niin ei voi tehdä itselleen mieleisiä asioita kun kaikki maksaa ja ilmaiset asiat auttaa vain tiettyy pisteeseen tai jos on jo valmiiksi niitä tehnyt mutta eivät tuota mitään iloa enää kun haluaisi tehdä muutakin mutta ei varaa.

Vierailija
5/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran kateuden huipentuma.

Vierailija
6/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ihmisillä on asiat huonosti. On sotia, nälänhätää, ei kattoa pään päällä. Jos ympärilläsi on menestyviä ihmisiä, niin maailman mittakaavassa se on aika poikkeuksellista. Olen varma, että moni vaihtaisi oman elämänsä sun elämään ilomielin.

Vierailija
7/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä oudompaa on, kun itseäni kadehtii "menestyneet" ihmiset. :D (tällä hetkellä saan esim rahaa kuussa n. 1900e jne

Vierailija
8/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa. Onneksi en ole kateellinen ihminen. Ajattelen mieluummin mitä minulla on kuin mitä minulta puuttuu. Kiitollisuus on taitona tie onneen. Ei tosin saa olla naiivin kiitollinen ja muiden kynnysmatto.

Vierailija
9/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä voi olla vaikka minkälaisia ongelmia julkisivun takana, uskottomuutta, addiktioita, väkivaltaa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi