Onko sinua huijattu nettikaupoissa ?
Tuntuu että kokoajan tulee uutisia ja Facebookin ketjuissa kirjoituksia huijauksista. Miten ne saisi loppumaan ?
Kommentit (6)
Minua huijattiin, tai ehkä ei. Piti ostaa halpaa kultaa. Maksoin myyjän tilille 320 000 euroa viime syyskuussa. Vieläkään en ole kultaa saanut. Oli hyvin luotettavan tuntuinen nigerialainen kultamyyjä. Lähetän hänelle vielä 20 000 euroa, jotta saadaan ne tullimaksut ja muut oheiskulut maksettua. Odotan sitten kultaani. Oli hinta yli 20 % halvempi kuin muilla kultamyyjillä. Näin minä teen rahaa hienosti sijoittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Minua huijattiin, tai ehkä ei. Piti ostaa halpaa kultaa. Maksoin myyjän tilille 320 000 euroa viime syyskuussa. Vieläkään en ole kultaa saanut. Oli hyvin luotettavan tuntuinen nigerialainen kultamyyjä. Lähetän hänelle vielä 20 000 euroa, jotta saadaan ne tullimaksut ja muut oheiskulut maksettua. Odotan sitten kultaani. Oli hinta yli 20 % halvempi kuin muilla kultamyyjillä. Näin minä teen rahaa hienosti sijoittamalla.
Taidat olla tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ostaa kun halvalla saa. Teet oikein.
Tein lyhyen kyselyn aiheesta. Tarkoitus ois miettiä keinoja ongelmaan. Täyttäkääpä tuota niln se saattais auttaa meitä kaikkia ongelmassa.
Minua ei mutta tuttuni myi pöytää tori.fi sivuilla. Ostaja onnistui jollakin verukkeella lähettämään tutulleni tekaistun linkin tori.fi sivusta. Linkin kautta kirjautuessa tori.fi sivuille tuttuni pankkitileille hyökättiin. Rahat säästyivät mutta kovasti vaivaa kaikkien tilien ja korttien sulkemisesta aiheutui.
Jotenkin pitäisi saada estettyä huijareitten toiminta