TS: Raisio korvaa Harry Potter -tapahtuman koska kaupunki ei hyväksy kirjailija J. K. Rowlingin arvomaailmaa
https://www.ts.fi/uutiset/6649898
Tapahtumaa muutetaan Raision kaupungin saaman palautteen sekä yhteiskunnallisen keskustelun vuoksi.
Raision kirjasto- ja kulttuuritoimen johtaja Aino Mykrä kertoo, ettei kaupunki hyväksy kirjailija J. K. Rowlingin arvomaailmaa. Kirjailija on lobannut Britannian tasa-arvolain linjausta, jonka mukaan sukupuolia on vain kaksi.
Kommentit (282)
Sukusolut määrittää biologisten sukupuolien määrän, en ole kuullut että olisi olemassa kolmatta solutyyppiä.
Aha, woke on heittänyt vähän palautetta Raisiolle. Nykyään tosin riittää jos yksikin pahoittaa sen mielensä jostain niin kaikki perutaan.
Tämä on Suomessa jatkuva ongelma kun sekoitetaan sex ja gender. Britannia linjasi juu että on kaksi sukupuolta (=sex), gender on eri asia.
Viime hallitus-Petteri voivottelun ammattilainen ;DDDDDD
Ei jatkoon.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Aha, woke on heittänyt vähän palautetta Raisiolle. Nykyään tosin riittää jos yksikin pahoittaa sen mielensä jostain niin kaikki perutaan.
No ne on niin pirun aktiivisia, ei maalaisjärki-ihmiset lähettele palautteita.
Palautetta voidaan masinoida trollitileillä. Yhteiskunnallinen keskustelu on punavihervasemmistolaisen blokin saastuttamaa. Tietenkin rakastettu Harry Potter-tapahtuma vesitetään kahjojen tunteiden vuoksi.
Mutta Raisio hyväksyy arvomaailman, jossa vain miehillä on asevelvollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se kammottava "Rowlingin arvomaailma" josta on sanouduttava irti?
Nazzismi??
Tuossa se sanotaan "Kirjailija on lobannut Britannian tasa-arvolain linjausta, jonka mukaan sukupuolia on vain kaksi."
Vierailija kirjoitti:
Palautetta voidaan masinoida trollitileillä. Yhteiskunnallinen keskustelu on punavihervasemmistolaisen blokin saastuttamaa. Tietenkin rakastettu Harry Potter-tapahtuma vesitetään kahjojen tunteiden vuoksi.
Saastutettu on ja pahasti...
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa tuota. Olen ehta vihervasuri ja silti sitä mieltä että sukupuolia on kaksi.
Olisi varmaan ihan syytä lisätä Suomen perustuslakiin, että biologia määrää sukupuolen ja maapallo on pyöreä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa tuota. Olen ehta vihervasuri ja silti sitä mieltä että sukupuolia on kaksi.
Sinä et ole mitään muuta kuin idiootti joka osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se kammottava "Rowlingin arvomaailma" josta on sanouduttava irti?
Nazzismi??
Tuossa se sanotaan "Kirjailija on lobannut Britannian tasa-arvolain linjausta, jonka mukaan sukupuolia on vain kaksi."
Eikös niitä ole kaksi? Näin meille ainakin koulussa kerrottiin ennen kuin Trofim Lysenko nostettiin kaapin päälle...
Raisio raahautuu perässä, wokea on alettu jo kritisoida mm. Britanniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, persut aina kuvittelee että tää menee jotenkin puhtaasti puolueiden mukaan. Ei todellakaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestä yleistäminen toimii aina argumenttina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole mitään muuta kuin idiootti joka osaa kirjoittaa.
Kuten sinäkin
Eli ei mennä kirjallisuus edellä
O tempores, o mores.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestä yleistäminen toimii aina argumenttina.
Niinhän tuo persuKIN teki.
Minä taidan kohta iha protestina ostaa koko Harry Potter kirja sarjan.