Kiitos valtavasti veronkevennyksistä hallitus!
Omalta osaltani kävikin nyt niin, että maksan vuodessa lisää 19e, eli takkiin tuli, mites muut? Kohtuu paljon ärsyttää, että mulle valehdeltiin keskituloisten verotuksen kevenevän reilusti. Tuolla voi laskea:
Kommentit (4)
Minähänlainen torijuhla oltaisiin järjestetty, jos veroja olisi nistettu sinulta tuo 19e
Pitääkö tuo laskuri paikkansa? Sen mukaan 3000 €/kk tienaavalle veronkevennys on 311 €/vuosi, 3500 €/kk tienaavalle 324 €/vuuosi, 4000 €/kk tienaavalle 260 €/vuosi ja 5000 €/kk tienaavalle 231 €/vuosi. Tuosta porukasta siis suurimman hyödyn saa 3500 €/kk tienaava eikä suinkaan 5000 €/kk tienaava. Ja tämänkö piti kannustaa tekemään lisää töitä? Huomioin siis ainoastaan tuon veronkevennyksen, en noita kahta nykyisin voimassa olevaa vähennystä.
Mutta siis ap:n kysymykseen: multa lähtee työhuonevähennys pois enkä kuulu ammattiliittoon, joten mä saan tuon laskurin mukaan 239 € vuodessa lisää. Toki riippuu ihan siitä, milloin tämä tulee voimaan ja kuinka pitkään viitsin olla enää työelämässä.
Ja minun 2100e/kk tuloilla jää 18e miinukselle. (Kuulun ammattiliittoon, työhuonevähennystä en saa.)
En edes uskonut valehtelijahallituksen paskapuheisiin! Takkiin tulee niin että heilahtaa! Saa ökyrikkaat sitten kuluttaa ja pitää kotimarkkinat pyörimässä!! Jos eivät niin tee, niin Purran ja Orpon huijaus paljastuu. Heh!