Mitä teillä syödään tänään perjantaina, 2.5 2025?
Kommentit (24)
Eilen tehtyä tonnikala-pastasalaattia😋
Mietin, että jos syötäisiin Enchiladoja (kahden tortillaletun välissä täyte ja se paistetaan öljyssä rapeaksi molemmin puolin).
Pyttaria söin lounaaksi. Äsken iltapalaksi leipää, jugurttia ja pähkinöitä. Enää en tänään syö mitään.
Itse tehtyjä lihapullia ja perunamuusia. Oheen puolukkahilloa ja kurkkupikkelsiä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tein juuri nistipataa, mutta eihän tuo maistu oikein miltään vaikka paistoin sipuliakin joukkoon.
Tästäkö nisti muka tykkää syödä??
Hesessä tuli juuri syötyä mega-ateria. Ei varmaan paljon muuta tule enää tänään syötyä.
En jaksaisi tehdä mitään, niin teen sitten perunoita ja jauhelihakastiketta
Maksapihvejä ja paistettuja juureksia.
pe 2.5.2025
Lounas
Kaali-jauhelihalaatikkoa L, VL, M, G, , Juuressuikaleita L, VL, M, G, Veg
Lounas.
Broilerin paistileikettä punaisessa curryssa L, VL, M, G , Mango-chilimajoneesia L, VL, G , Tummaa riisiä L, VL, M, G, Veg, , Perunat L, VL, M, G, Veg, , Juuressuikaleita L, VL, M, G, Veg
Kasvislounas
Härkäpapu-kasvis-kaalilaatikkoa L, VL, M, G, Veg, , Juuressuikaleita L, VL, M, G, Veg
Jälkiruoka
Karamellivanukasta L, VL, G
Vierailija kirjoitti:
Tein kaalilaatikkoa.
Oi, se on niin hyvää ja just itsetehtynä.
Meillä vaan minä pidän siitä ja muut ei siedä sitä ihanaa tuoksua:) mikä siitä tulee niin harvemmin teen.Ostan joskus valmiina itselleni annoksen.
Teen Jsnssonin kiusausta. Vihersalaattia ja porkkanamehua lisäksi. Myöhemmin illalla patonkia ja erilaisia juustoja. Hedelmiä om myös tarjolla. Ja tietysti hyvää kahvia.
Kaapissa on valmiiksi tehtynä juustoista salaattia ja kinkkupiirakkaa. Pakastimessa sämpylöitä, valkosipulipatonkia ja porkkanamuffinsseja. Joo, tykkään leipoa. Salaattia söin lounaaksi, illasta en tiedä. Kinkkupiirakka on mun miehelleni ja ystävilleni kun en itse syö lihaa. Joko teen pizzaa tai sitten vedän vaan leivän ja salaatin voimin. Ruokakauppaan en jaksa lähteä koska sataa vettä ja oli pakko jo tänään käydä Tokmannilla. En v ttu kestä toista kauppareissua samana päivänä, inhoan sitä touhua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri nistipataa, mutta eihän tuo maistu oikein miltään vaikka paistoin sipuliakin joukkoon.
Tästäkö nisti muka tykkää syödä??
Ootko mausteista kuullut?
Broilervokki. Yleensä teen alkusalaatin mutta tuossa oli niin paljon vokkivihanneksia että en viitsinyt.
Illalla loimulohivoileipiä. Syömme vain yhden lämpimän aterian päivässä.
Pizzaa