Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset tajua että miehelle pano ja siemennesteen luovutus pilluun ovat rakkaudenosoitus naista kohtaan!

Vierailija
02.05.2025 |

Miehisellä tavalla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sitten on, kun ainakin mun kohdalla haluavat vielä siementää minun peräsuolen, kasvot ja nielun?

N 27

Vierailija
2/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo,a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa ruikkia nyt jonkun pimperoon..panettaa melkolailla ja kivikova aamuseisokki on päällä

Vierailija
4/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä rakkautta voidaan osoittaa/ osoitetaan ihan muulla tavalla.

Vierailija
5/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n suuret rakkaudet: wc-paperi, talouspaperi ja nenäliina?

Vierailija
6/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se sitten on, kun ainakin mun kohdalla haluavat vielä siementää minun peräsuolen, kasvot ja nielun?

N 27

Se on sitä suurinta rakkauden osoitusta🥰💝

Vierailija
7/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 27

Se on sitä suurinta rakkauden osoitusta🥰💝

Voi vitsi ja minä tyhmänä olen kieltäytynyt tästä!

N 27

Vierailija
8/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 27

Sellaisia B-rappuhaluja voi olla esim miehimyksillä eheytymisprosessin ollessa kesken.

Vierailija
9/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on ymmärtänyt tuon aina, että spermani oikea paikka on hänen pillussaan. Rakastanut spermaa pillussaan ja varsinkin sen sinne laukeamista. MInulta on tullut aina paljon ja vaimo ollut siitäkin mielissään.

Vierailija
10/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin valitettavasti kuvitella millaisen kiihkon vallassa Einari 68v kirjoittelee näitä avauksiaan katkarapu ensimmäistä kertaa 20 vuoteen edes puolijäykkänä kaksi viikkoa sitten pestyissä kalsareissa.

Vierailija
11/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin valitettavasti kuvitella millaisen kiihkon vallassa Einari 68v kirjoittelee näitä avauksiaan katkarapu ensimmäistä kertaa 20 vuoteen edes puolijäykkänä kaksi viikkoa sitten pestyissä kalsareissa.

No voi voi, etpä olisi incel pahemmin voinut erehtyä. Tokkopa saat eläissäsi spermaa pilluun yhtä paljon ja usein, enkä sinuna tulisi viivalle kullin mitoissa tai kovuudessa.

Vierailija
12/12 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että mun mies onkin rakastunut oikeasti naiseen, jonka kanssa petti minua. Ja mies jonkakanssa minä petin rakasti minua. Voi voi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä