Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karuja tietoja Suomen vauvakadosta Miehet ovat täysin pihalla

Vierailija
01.05.2025 |

Miehet eivät tajua, että naisilla tulee eräpäivä jossakin vaiheessa vastaan. 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bf5cd785-9f1d-4512-8697-5217710177d3…

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön pöpö, ei ole syynä ikä eikä naisen puute, vain ja ainoastaan oma mukavuuden halu, en hallunut mitänn sinappikonetta riesaksi. Elämä paljon hauskempaa ilman.

Vierailija
22/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset ovat todella toksisia kaikkine vaatimuslistoineen joita miehille asetetaan. En yhtään ihmettele ettei lisääntyminen kiinnosta miehiä muutakuin harjoittelumielessä eli pump and dump.

On helpompaa vaikka ostaa ne seksipalvelut (halvempaakin toki) ja elää yksin nautiskellen elämän hedelmistä kuin kituuttaa lasten ja kitkerän naisen kanssa velkaisessa talossa koko elämänsä maksellen toisten kuluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin - ymmärtävät hyvin pysyä erossa asiasta joka rajoittaa omaa valinnanvapautta.

2018 Väestöliitto julkaisi tutkimuksen jossa koulutetuista nuorista miehistä 2/3 ei halua lapsia. Kymmenen vuotta aikaisemmin 2/3 halusi. Tarkoittaa sitä että ymmärrys asiasta on vihdoinkin saavutettu.

Se on yksittäisen naisen ikioma voivoi jos akkainlehtien ylistämä keskiluokkainen omakotielämä jää väliin. Ja muut välistävetäjät (verottaja, pankit, kiinteistövälittäjät, autokauppiaat yms) jäävät nuolemaan näppejään myös, kun mies tekee mitä haluaa eikä jää jumittamaan "meidän unelman" toteuttamiseen.

Erinomainen kiteytys. Naiset ovat itse aiheuttaneet tämän "ongelman" omalla toksisella feminismillään. Jos olisin nuori mies nyt, panisin ja hustlaisin ja tekisin mitä huvittaa. Lapset jättäisin tekemättä ja nauttisin elämästä. Ne hyvät vuodet elämässä on kuitenkin yllättävän lyhyet tyyliin 25-45 ja sitten kaikki on ohi. Se on todella hujauksessa ohi.

Vierailija
24/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön pöpö, ei ole syynä ikä eikä naisen puute, vain ja ainoastaan oma mukavuuden halu, en hallunut mitänn sinappikonetta riesaksi. Elämä paljon hauskempaa ilman.

Irtonumeroiden lukeminen on muutenkin mukavampaa kuin sitova kestotilaus. Tässä tapauksessa vielä merkittävästi halvempaakin!

Vierailija
25/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta tulevien sukupolvien asiat, itse ole n. 60 v ja kaikkea riittää vielä minun elämäni ajan, kulutan ja nautin elämästä ja omista oikeista valinnoista, nyky menossa mitä vain voi tapahtua, jälkipolvet hukkukoon paskaan/sotaan/nälänhätään/ydinlaskeumaan/tjsp. aivan rauhassa, ei voisi vähempää kiinnostaa!

t: sinkku vela.

Vierailija
26/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiinnosta tulevien sukupolvien asiat, itse ole n. 60 v ja kaikkea riittää vielä minun elämäni ajan, kulutan ja nautin elämästä ja omista oikeista valinnoista, nyky menossa mitä vain voi tapahtua, jälkipolvet hukkukoon paskaan/sotaan/nälänhätään/ydinlaskeumaan/tjsp. aivan rauhassa, ei voisi vähempää kiinnostaa!

Sinussa tiivistyy monen nykyihmisen sydämettömyys. 

Vierailija
27/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai realismi.

Ohis

Vierailija
28/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on omat valinnan vapaudet, jotkut vielä haluavat lisääntyä, en vain ymmärrä miksi tästä ihan omasta ja vapaaehtoiseta valinnasta niin kovasti valitetaan, kun voi valita toisinkin. Jos itse tilaat rappusille kuorman pa*kaa, on turha valittaa jos haisee.

Vierailija
29/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pysyy erossa naisista niin välttyy metoolta.

Vierailija
30/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin keskiluokkkaisesta perhe-elämästä omakotitalossa. Se oli myös miehen haave. Mulle ei ollut ongelma vastata kodista, lapsista ja pihasta, kun mies kävi töissä.

Harmi vaan, että mies oli valehdellut kaiken, koska se oli ainut tapa saada minut sitoutumaan. Sitten hän katkeroitui ja haki eroa. Kuulemma koko omaisuutemme ( myös minun saamani perintö) kuului hänelle ja lasten yksinhuoltajuus.

Varoitus kaikille nuorille naisille: nää isyyden perään ulisijat ei ole sitä miltä he näyttää! Lähes koko omaisuus suli asianajopalkkioihin ja lapsilla oli kurjaa. Vika ei ollut keskiluokkaisuudessa vaan valehtelevassa luuserissa, joka katkeroitui elämästä, jota omasta valinnastaan esitti. Luuseri ehti tehdä vielä toisenkin perheen heti perään ja uusi vaimo luulee mun jättäneen miehen.

Vierailija
31/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me isät ollaan kerrottu muillekin miehille, ettei suomalaisen naisen kanssa kannata tehdä lapsia, kun Suomessa naisen niin helppo vieraannuttaa lapset ja väittää että isä olisi hyljännyt heidät. Elarit kyllä kelpaa.

Vierailija
32/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä lapsia syntyy jatkossa paljon mutta siinä on pieni käänne, käy kuten Englannissa missä yleisin lasten nimi on jo Muhammad, sama tapahtuu Suomessakin - Ursula Von Der Leyen kiittää tästä ja toimittaa Suomeen lisää muslim-islam kerhonsa jäseniä pirullinen hymy kasvoillaan

Mene hoitoon 

Vierailija
33/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölyn pölyä. Itse olen ollut valmis lapsiin jo vuosia, mutta yksikään nainen ei ole mun kanssa halunnut lisääntyä

Minkähän takia ei? Vessassa on lavuaarin yläpuolella syyllisen etsintäkone. Mene katsomaan mitä se näyttää. 

Vierailija
34/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, että ei meidän miehien tarvitse ajatella naisen hedelmällisyyttä, kun me miehetkin heikennytään lisääntymään mitä vanhemmaksi tulemme.

Se on oma valintamme, että halutaanko lisääntyä. Vähän vaikea itsenikään lisääntyä, kun ei ole naista ja oma taloudellinen tilanne horjuu.

Vierailija
35/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä lapsia syntyy jatkossa paljon mutta siinä on pieni käänne, käy kuten Englannissa missä yleisin lasten nimi on jo Muhammad, sama tapahtuu Suomessakin - Ursula Von Der Leyen kiittää tästä ja toimittaa Suomeen lisää muslim-islam kerhonsa jäseniä pirullinen hymy kasvoillaan

Ja juuri tuo on yksi pääsyy, miksi itse en halua lapsia. Jos haluaisin lasteni elävän muslimimaissa,  muuttaisin sinne.

Vierailija
36/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin. Nainen on se joka määrää milloin lapset tehdään. Tämä on fakta, vaikka joillekin vaikea hyväksyä.

Toiseksi. Yhteiskuntamme on niin miesvihamielinen mitä perheasioihin tulee, että lapsettomuus näyttäytyy suorastaan huikean houkuttelevana vaihtoehtona.

Henk koht kokemusta on. Pistin piuhat poikki kun ensimmäiset elatusmaksut rupesivat rullaamaan (olisin ollut täysin valmis ja halukas lähivanemmuuteen, mutta miehelle sitä ei suoda kuin äärimmäisessä poikkeustapauksessa oikeustaistelun jälkeen).

Rupeaako soittamaan kelloja, miksi vauvaa ei tähän maahan tule?

Vierailija
37/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja lukiessa kannattaa muistaa että vauvapalstalle lapsi- ja huoltajuusasioita kommentoivat miehet ovat äärimmäisen valikoitunut ja valtavirrasta poikkeava joukko.

Vierailija
38/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempen sukupolvien päähän on iskostettu lujasti se että ensin koulut loppuun ja vakipaikka. Sitten koti ja asuntovelka, sitten ne pari lasta. 

Ja että elämä on pilalla jos tulee "vahinko" ja opinnot keskeytyy tai pitää ruveta sossun avuilla kasvattamaan. Ja Se Oikea pitää löytää, ettei joudu yksin lapsen kanssa. 

Mutta nyt on pakko tehdä töiotä opiskelun ohella pärjätäkseen ja se vakinainen työpaikka odottelee jossain neljäkynkymmenen ikävuoden kohdalla.  Niin vaan on nuoruus mennyt ehkäisyyn ja sitten juostaan jo hedelmöityshoidoissa, osalle ei lasta tule niistäkään huolimatta. Ja sitten on jo adoptioonkin yli-ikäinen.  

Vierailija
39/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on järkeviä - kun ei ole lapsia saa uuden naisen jos ero tulee. Lapsi laskee miehen arvoa parisuhdemarkkinoilla. 

Vierailija
40/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, teinit on todella niin tyhmiä 😧

ei elämä tai maailman tilanne ole koskaan ollut mitenkään erilainen, aina on ollut kriisejä ja maailmanloppu tulossa koska syy; 

smh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan