Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karuja tietoja Suomen vauvakadosta Miehet ovat täysin pihalla

Vierailija
01.05.2025 |

Miehet eivät tajua, että naisilla tulee eräpäivä jossakin vaiheessa vastaan. 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bf5cd785-9f1d-4512-8697-5217710177d3…

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuanpas.

En vaan halua lapsia tähän maailmaan. Sori siitä.

Vierailija
2/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin - ymmärtävät hyvin pysyä erossa asiasta joka rajoittaa omaa valinnanvapautta.

2018 Väestöliitto julkaisi tutkimuksen jossa koulutetuista nuorista miehistä 2/3 ei halua lapsia. Kymmenen vuotta aikaisemmin 2/3 halusi. Tarkoittaa sitä että ymmärrys asiasta on vihdoinkin saavutettu.

Se on yksittäisen naisen ikioma voivoi jos akkainlehtien ylistämä keskiluokkainen omakotielämä jää väliin. Ja muut välistävetäjät (verottaja, pankit, kiinteistövälittäjät, autokauppiaat yms) jäävät nuolemaan näppejään myös, kun mies tekee mitä haluaa eikä jää jumittamaan "meidän unelman" toteuttamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekset äänestävät. Suominainen ei kelpaa.

Vierailija
4/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta päästä sisälle. Se helpottaa huomattavasti vauvan tekemistä.

Vierailija
5/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos en hankkinut lapsia sen pettävän ja lapsellisen miehen kanssa, vaikka hänen sukulaiset painostivat.

Vierailija
6/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lapsia syntyy jatkossa paljon mutta siinä on pieni käänne, käy kuten Englannissa missä yleisin lasten nimi on jo Muhammad, sama tapahtuu Suomessakin - Ursula Von Der Leyen kiittää tästä ja toimittaa Suomeen lisää muslim-islam kerhonsa jäseniä pirullinen hymy kasvoillaan

Vierailija
7/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on täysin valheellinen uutinen tästä aiheesta. Minä tajuan kyllä että naisten hedelmällisyys laskee iän myötä mutta minulla ei ole lapsia koska ei ole kumppania. Minä en myöskään tiedä haluanko omia lapsia tähän maahan koska suomi on mennyt koko minun aikuisikäni ainoastaan huonompaan suuntaan.

M34

Vierailija
8/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen on melko pihalla tästä asiasta. Ei pitäisi tulla yllätyksenä jos nelikymppisenä perheen perustaminen ei onnistukaan.

Vierailija
9/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen on melko pihalla tästä asiasta. Ei pitäisi tulla yllätyksenä jos nelikymppisenä perheen perustaminen ei onnistukaan.

Nykyään ei niitä lapsia voi tehdä nuorena koska nykyään opiskellaan ja aika harvalla on se kumppani löytynyt nuorella iällä. 

Vierailija
10/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin - ymmärtävät hyvin pysyä erossa asiasta joka rajoittaa omaa valinnanvapautta.

2018 Väestöliitto julkaisi tutkimuksen jossa koulutetuista nuorista miehistä 2/3 ei halua lapsia. Kymmenen vuotta aikaisemmin 2/3 halusi. Tarkoittaa sitä että ymmärrys asiasta on vihdoinkin saavutettu.

Se on yksittäisen naisen ikioma voivoi jos akkainlehtien ylistämä keskiluokkainen omakotielämä jää väliin. Ja muut välistävetäjät (verottaja, pankit, kiinteistövälittäjät, autokauppiaat yms) jäävät nuolemaan näppejään myös, kun mies tekee mitä haluaa eikä jää jumittamaan "meidän unelman" toteuttamiseen.

Voi voi sentään. Kyllä täällä vauvalla uhotaan ja kuitenkin loppujen lopuksi, kun nämäkin uhoavat nuoret miehet on 40v ollaan kovaa vauhtia etsimässä naista, jonka kanssa voisi perustaa perheen. 

Keskiluokkaisessa omakotielämässä ei ole mitään väärää tai huonoa, vaan se on ihan ok elämää. Ei se poikamiehenä yksiössä tai vaikka kaksiossakaan eläminen mitään  juhlaa ole pitemmän päälle. Ihminen on laumaeläin. 

Minä tiedän useamman nuoren ihmisen, joka on lähemmäs 30v sitä mieltä, ettei koskaan lapsia. Sitten tapahtuu jotakin (vahinko?) ja lapsi onkin tulossa. Sen jälkeen koko elämä muutuu ja se lapsi on parasta ja rakkainta mitä ikinä on ollut.  Itsekin olin tuollainen. Vielä reilu parikymppisenä raskaaksi tuleminen olisi ollut maailmanloppu. Pahinta mitä olisi voinut tapahtua. Reilu 30v se ei enää sitä ollutkaan ja kun lapsi syntyi se oli ja on parasta, mitä elämässä on koskaan ollut.

Ymmärrän, että vastuu ja luulo siitä, että elämä loppuu lapseen pelottaa, mutta ei elämä lopu lapseen, päin vastoin. Siitä se alkaa. Kaikki muu ja ennen  niin tärkeät asiat ei enää olekaan niin tärkeätä.  Mutta joo, jos ei halua lapsia, niin siinä tuskin tulee vahinkoa muille, kuin sille, joka niitä ei halua. Ja hyvä niin. 

Kaikkia ei ole tarkoitettu vanhemmiksi ja se on hyvä tiedostaa. Jos kaikki muu on tärkeämpää, kuin se oma lapsi niin silloin se on todellakin parasta jättää tekemättä.  Kyse on kuitenkin toisen, pienen ihmisen alun   elämästä.

Ja jos nai*sviha jo on tuota luokkaa, niin ei misään nimessä kannata perhettä perustaa. Pysy vain äidin helmoissa. 

Vierailija
11/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan, jos saadaan maapallon väkimäärää reilusti alaspäin. Muutama miljardi ihmistä riittäisi oikein hyvin.

Samalla toivon tietysti, että ne ihmiset jotka oikeasti haluavat lapsia löytäisivät hyvät puolisot tai muiden keinojen avulla saisivat toiveensa täytettyä.

Vierailija
12/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta päästä sisälle. Se helpottaa huomattavasti vauvan tekemistä.

Tämä on ongelma..

Vierailija
13/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölyn pölyä. Itse olen ollut valmis lapsiin jo vuosia, mutta yksikään nainen ei ole mun kanssa halunnut lisääntyä

Vierailija
14/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset halua lapsia ihan yhtä vähän kuin miehetkin?

Olen huomannut lähipiirissäni että nuo keskiluokkaisen omakotielämän materiaaliset puitteet ovat useammin tärkeitä miehelle kuin naiselle. Lapsia on tai ei, mutta miehellä on oltava okt, vene, mökki, iso piha ja kaksi autoa.

Vierailija
15/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää että kaikki ei vaan halua lapsia? Syntyvyys määräytyy sen mukaan kuinka paljon ihmiset haluaa tehdä lapsia, toki osaa jää vastentahtoaan lapsettomaksi kun ei ole kumppania eikä rahaa. 

Vierailija
16/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin! Vain miehet ovat asioista pihalla.

Vierailija
17/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin! Vain miehet ovat asioista pihalla.

Ootkohan säkään tolla asenteella kauhean valmis perhe elämään?

18/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut lähipiirissäni että nuo keskiluokkaisen omakotielämän materiaaliset puitteet ovat useammin tärkeitä miehelle kuin naiselle. Lapsia on tai ei, mutta miehellä

Mukavan elintason saavuttaminen on lapsettomalle helpompaa. Tämä on yksi syy, miksi moni ei halua lapsia.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut lähipiirissäni että nuo keskiluokkaisen omakotielämän materiaaliset puitteet ovat useammin tärkeitä miehel

Kyllä se on niin että ei niihin lapsiin ole varaa, miksi tehdä lapsia kun sillä palkalla elättää juuri ja juuri itsensä? 

Vierailija
20/77 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on täysin valheellinen uutinen tästä aiheesta. Minä tajuan kyllä että naisten hedelmällisyys laskee iän myötä mutta minulla ei ole lapsia koska ei ole kumppania. Minä en myöskään tiedä haluanko omia lapsia tähän maahan koska suomi on mennyt koko minun aikuisikäni ainoastaan huonompaan suuntaan.

M34

Sehän se on, tämä maa on mennyt huonompaan suuntaan ja tämä maa/maailma ei ole lapsille turvallinen. Naisena saan muutenkin olla varuillaan ja huolissani jo siitä että tapahtuuko minulle jotain kadulla, lisää siihen vielä lapsi ja huoli on valtava. 

N35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi