Tulipas haikea olo opiskelijoiden vapunjuhlintaa sivusta seuratessa
Itsellä jo opinnot käytynä ja maisterinpaperit saatu useampi vuosi sitten. Olen aina ollut niin ujo ja hiljainen, etten päässyt opiskeluaikoina osaksi mitään porukkaa. Harmittaa, kun näki ihmisiä juhlimassa iloisina tiiviissä porukoissaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä oikeasti niin kivaa ole.
- opiskelija
Eikö?
No ole nyt siitäkin katkera. Syytä ei ole: illan kuluessa tai jo sen alussa porukka humaltuu ja meno on kuin eläintarhassa. Jos sinulla ei ole omaa, fiksua porukkaa, joudut kestämään tuota massan dokaamista. Kivaako?
Itse en puistoissa istuisi vaikka maksettaisiin. Käytiin vappuna kotibileissä tai raflassa.
Itse osallistuneena sanoisin että ei siinä paljoakaan menettänyt ole vaikkei olisi koskaan opiskelijana opiskelijavapussa ollut mukana. Järjestetään ja osallistutaan kun on "pakko"
Minusta taas tuntuu nostalgiselta laittaa aattona kellertävä teekkarilakki päähän ja käydä Otaniemessä katselemassa vappuriehan julistusta, siirtyä sitten Mantalle ja vappupäivänä Ullikselle.
Vappu on akateemisen nuorison juhlaa ja suon sen heille ilman haikeutta tai katkeruutta. Olinhan siellä joskus minäkin, ja erittäin hyväntahtoisena seuraan nykynuorison biletystä. Heissä on kansakuntamme tulevaisuus.
Ou jee😎