Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulipas haikea olo opiskelijoiden vapunjuhlintaa sivusta seuratessa

Vierailija
01.05.2025 |

Itsellä jo opinnot käytynä ja maisterinpaperit saatu useampi vuosi sitten. Olen aina ollut niin ujo ja hiljainen, etten päässyt opiskeluaikoina osaksi mitään porukkaa. Harmittaa, kun näki ihmisiä juhlimassa iloisina tiiviissä porukoissaan. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene opiskelemaan uudelleen?

Vaikea kuvitella, että vanhemmalla iällä enää pääsisi tai haluaisi päästä nuorten opiskelijoiden porukkaan. Olen itsekin yksinäinen korkeakoulutettu, ja sellaisena kyllä pysynkin jos vaihtoehto on yrittää päästä dokaamaan fuksien kanssa :D

Suojakänni päälle ja sekaan vaan hyppimään vanhempanakin. En usko, että kieroon katsoisivat. 

Ou jee😎

Vierailija
22/26 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä oikeasti niin kivaa ole.

- opiskelija

Eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole nyt siitäkin katkera. Syytä ei ole: illan kuluessa tai jo sen alussa porukka humaltuu ja meno on kuin eläintarhassa. Jos sinulla ei ole omaa, fiksua porukkaa, joudut kestämään tuota massan dokaamista. Kivaako?

Vierailija
24/26 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en puistoissa istuisi vaikka maksettaisiin. Käytiin vappuna kotibileissä tai raflassa.

Vierailija
25/26 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osallistuneena sanoisin että ei siinä paljoakaan menettänyt ole vaikkei olisi koskaan opiskelijana opiskelijavapussa ollut mukana. Järjestetään ja osallistutaan kun on "pakko"

Vierailija
26/26 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu nostalgiselta laittaa aattona kellertävä teekkarilakki päähän ja käydä Otaniemessä katselemassa vappuriehan julistusta, siirtyä sitten Mantalle ja vappupäivänä Ullikselle. 

Vappu on akateemisen nuorison juhlaa ja suon sen heille ilman haikeutta tai katkeruutta. Olinhan siellä joskus minäkin, ja erittäin hyväntahtoisena seuraan nykynuorison biletystä. Heissä on kansakuntamme tulevaisuus.