Tulipas haikea olo opiskelijoiden vapunjuhlintaa sivusta seuratessa
Itsellä jo opinnot käytynä ja maisterinpaperit saatu useampi vuosi sitten. Olen aina ollut niin ujo ja hiljainen, etten päässyt opiskeluaikoina osaksi mitään porukkaa. Harmittaa, kun näki ihmisiä juhlimassa iloisina tiiviissä porukoissaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene opiskelemaan uudelleen?
Mitäs järkeä siinä olisi? Ajan- ja rahantuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä!
- eri
Toivottavasti paha olo helpottaa ap
Tiedän tunteen. Nimimerkillä kesällä maisteriksi ja kaikki opiskelijabileet ja tiiviit opiskelijaporukat jääneet välistä
Ei siellä oikeasti niin kivaa ole.
- opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että vanhemmalla iällä enää pääsisi tai haluaisi päästä nuorten opiskelijoiden porukkaan. Olen itsekin yksinäinen korkeakoulutettu, ja sellaisena kyllä pysynkin jos vaihtoehto on yrittää päästä dokaamaan fuksien kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kukin tyylillään. Itse opiskelen työn ohessa toista tutkintoa ja olin viettämässä hauskaa opiskelijawappua.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä oikeasti niin kivaa ole.
- opiskelija
Niin, enimmäkseen kauhea ryysis kaikkialla ja kännissä se tuntuu vielä pari kertaa tuskallisemmalta.
Minusta se on aina näyttänyt aika pakotetulta mukahauskalta, jossa pitää olla mukana sosiaalisesta paineesta.
Tuo kokemus on varmaan aika yleinen
Jos tykkää dokaamisesta ja remuamisesta niin varmaan sitten on hauskaa noissa riennoissa.
Minulla sama. Olen aina ollut vähän sellainen outolintu, on ollut vaikea tutustua ihmisiin ja saada kavereita, usein olen jäänyt porukoiden ulkopuolelle.
Kännisten ölinää, typeriä tekoja ja kiusallisia kutisevia tauteja kiusallisissa paikoissa, meressä/järvessä/ojassa/lätäkössä tai jossain vielä pahemmassa uitettu ylioppilaslakki, johon on yrjötty aiemmin päivällä. Hrr.
Sain hauskoja kuvia ja videoita omilta lapsilta, jotka ovat viettäneet opiskelijavappua eri kaupungeissa. Iloiselta ja yhteisölliseltä näytti meininki. Vähän tuli ikävä omia opiskelija-aikoja. Ehkä pitää ensi vuonna hypätä junaan ja mennä piknik-korin kanssa Ullikselle. Vähän vaisua on meidän meno kotona, simaa, munkkeja, grillausta.
Vierailija kirjoitti:
Kännisten ölinää, typeriä tekoja ja kiusallisia kutisevia tauteja kiusallisissa paikoissa, meressä/järvessä/ojassa/lätäkössä tai jossain vielä pahemmassa uitettu ylioppilaslakki, johon on yrjötty aiemmin päivällä. Hrr.
Olisi monen ujon miehen haaveena ollut saada muistoja kutisevista taudeista, jotka saatu kosteista paikoista opiskeluaikoina...
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää dokaamisesta ja remuamisesta niin varmaan sitten on hauskaa noissa riennoissa.
Minulla oli hauskaa ihan selvinpäin. Kaikki on asenteesta kiinni.
Sama juttu. Omat opiskelijajutut jäi välistä lamaannuttavien pahojen mielenterveysongelmien takia. Ei sitä aikaa takaisin saa, ja vaikka menisikin joskus uudestaan opiskelemaan, eihän se sama olisi riekkua siellä parikymppisten kanssa.
Katson Tavarataivas-dokkaria. Siitäkin tulee samanlainen vähän surullinen olo, kun päähenkilöllä on tiiviit kaveriporukkansa, juhlintaa, sellaista nuoren kaupunkilaisen huoletonta ja mukavaa elämää, jota itsellä ei koskaan ole ollut yksinäisyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Omat opiskelijajutut jäi välistä lamaannuttavien pahojen mielenterveysongelmien takia. Ei sitä aikaa takaisin saa, ja vaikka menisikin joskus uudestaan opiskelemaan, eihän se sama olisi riekkua siellä parikymppisten kanssa.
Katson Tavarataivas-dokkaria. Siitäkin tulee samanlainen vähän surullinen olo, kun päähenkilöllä on tiiviit kaveriporukkansa, juhlintaa, sellaista nuoren kaupunkilaisen huoletonta ja mukavaa elämää, jota itsellä ei koskaan ole ollut yksinäisyyden takia.
Minkä ikäinen sitten olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että vanhemmalla iällä enää pääsisi tai haluaisi päästä nuorten opiskelijoiden porukkaan. Olen itsekin yksinäinen korkeakoulutettu, ja sellaisena kyllä pysynkin jos vaihtoehto on yrittää päästä dokaamaan fuksien kanssa :D
Suojakänni päälle ja sekaan vaan hyppimään vanhempanakin. En usko, että kieroon katsoisivat.