Onko 4v tytön masturbointi normaalia??
Tytär koskettelee itseään sohvalla kun televisiota katsoo. Onko normaalia tuon ikäiselle, vai pitäisikö tulla vanhempana nuo asiat?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tuo on merkki siitä, että lapsi on altistunut hyväksikäytölle
Epäilen samaa. En ole asiantuntija, mutta sitä veikkaisin. Voi olla myös vanhempi lapsi, joka kosketellut lasta ja opettanut.
Koska et ole asiantuntija, niin voit sivistää itseäsi ja googlata: lapsi ja itsetyydytys/unnutus. Tämän jälkeen voit tulla kertomaan meille mitä mieltä olet asiasta ja oletko edelleen samoilla linjoilla. Koskee myös henkilöä jota lainasit ja kaikki muita "sekopäitä", jotka tässä ketjussa ovat ottaneet kantaa täysin normaaliin lapseen kehitykseen.
Tuntuu, että tää koko aloitus on jonkun palstapedofiilin aloittama. Eikö voida jo poistaa?
Jos aloitus on oikealta henkilöltä, niin suosittelen ihan jonkun lapsipsykologin puoleen siirtymään eikä levittelemään tällaisia asioita netissä, koska kaiken maailman rikolliset voi sut IP osoitteen avulla tunnistaa ja täten myös lapsesi
No, ainakin kaverin 4 vuotias tytär masturboi naama punaisena monet kerrat kun olin heillä kylässä.
Vanhempia vähän hävetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan normaalia, yleensä itse hieman autan jossain vaiheessa, saa hieman isompaa sormea ja tuntumaa.
Pitää olla tyhmä ihminen, kun kirjoittaa tuollaisen kommentin keskustelupalstalle. Ei mitään itsesuojeluvaistoa vissiin?
Säälittää osa täällä todellakin.
En tuota kirjoittanut mutta kyllä sinunkin pitäisi ymmärtää että tuo oli vitsailua. Kaikesta pitää saada vitsailla.
Olet laiminlyönyt kristillisen kasvatuksen ja tässä on nyt seuraus!
Ei ole normaalia, jos avoimena rämpyttää jo. Oire.
Ich komme.
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin kaverin 4 vuotias tytär masturboi naama punaisena monet kerrat kun olin heillä kylässä.
Vanhempia vähän hävetti.
Vanhemmat reagoi tai toimi miten?
Olitteko siis kaikki ilman housuja?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia vaikka vähän harvinaisempaa. Tuon ikäisillä sitä kutsutaan unnutukseksi.
Unnutus kuulostaa sellaisen keksinnön joka sanoo pimppiä etupyllyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia vaikka vähän harvinaisempaa. Tuon ikäisillä sitä kutsutaan unnutukseksi.
Tuo unnutus on aivan älyttömän typerä sana.
Menee samaan sarjaan esihenkilön kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo unnutus on aivan älyttömän typerä sana.
Menee samaan sarjaan esihenkilön kanssa
Esihenkilö unnuttaa asiakasrajapinnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia vähän hävetti.
No, tyttö oli toisinaan. Vanhemmat pahoittelivat, minä sanoin ettei se mua haittaa.
Nyt he ovat eronneet ja tyttö on äidillään, joten en tiedä miten nykyään. Miehellä käyn yhä kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia vähän hävetti.
No, tyttö oli toisinaan. Vanhemmat pahoittelivat, minä sanoin ettei se mua haittaa.
Nyt he ovat eronneet ja tyttö on äidillään, joten en tiedä miten nykyään. Miehellä käyn yhä kylässä.
Kysy seuraavalla visiitillä, vieläkö tyttönsä tumputtaa täysillä naama punaisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupojat hipelöi nakkiansa koko ajan eikä kukaan kysy onko normaalia.
SEPÄ SE. Ketju on täynnä naisvihaa. Likka on keksinyt, että hänellä on klitoris ja se on hieno homma.
Täysin normaalia ja asiasta ahdistujat miettikööt omaa seksuaalihäpeäänsä ja sen syitä.
Itsensä näpelöinti menee ohi itsekseen, koska toisin kuin monet pojat, tyttö keksii pian muutakin tekemistä.
Opettelee lukemaan ja kirjoittamaan, esim. Mun tytöt oppivat tuon ikäisinä lukemaan kahdella kielellä.
Joo ja puhumiseen tarvitaan komet huulet.
Niin, mitäs siitä jos tyttö
päiväkodin kevätjuhlissa alkaa
vetää handuun kaikkien vanhempien
ja päiväkodintätien edessä.
Tuntuu, että tää koko aloitus on jonkun palstapedofiilin aloittama.
Eikö voida jo poistaa?
Kaiken maailman rikolliset voi sut IP osoitteen avulla tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kihomatoja?
Isällään suht komealla melkein akateemisella oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tuo on merkki siitä, että lapsi on altistunut hyväksikäytölle
Epäilen samaa. En ole asiantuntija, mutta sitä veikkaisin. Voi olla myös vanhempi lapsi, joka kosketellut lasta ja opettanut.
Ei. Lapsi on seksuaalinen olento jo pienestä lähtien. Se on normaalia.
Onko 4-vuotiaalle kerrottu seksistä ja miten voi tyydyttää itseään? Saako hän orgasmin?
Ap on varmaankin mies. Kertoo omasta tyttärestään, joka nyt täysikäinen?
Oot mies.