Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MIKSI tuonne Kaivariin mennään päivystämään heti aamuvarhaisesta?

Vierailija
01.05.2025 |

Miten kukaan saa iloa siitä että kykkii aamuseitsemältä ulkona juomassa siideriä? Olen varmasti todella vieraantunut elämästä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mäkin, jos olisi joku kenen kanssa mennä.

Vierailija
2/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään siideriä heti aamusta juoda vaan kuohuviiniä tai shamppanjaa. Picknikki kuuluu myös asiaan. Ja kuorokin siellä heti aamusta laulaa. Se on perinne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivarissa tyhmyys tiivistyy. Olen jo potenut kevätflunssani, enkä halua enää kylmettyä. Eikä skumppa ole mikään juhlajuoma.

Vierailija
4/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinne voi yksinkin mennä. Siellä on tuhansia ihmisiä ja sinne sinäkin olisit sulautunut hyvin.

Vierailija
5/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kirkasotsaiset Suomen toivot ovat odottaneet koko yön sitä hetkeä, jolloin aamuvarhaisella saa könytään Kaivariin skumppapullojen kilinän tahdissa. Perinteistä on pidettävä kiinni, vaikka hampaat irvessä. NiiN!  😁🎈

Vierailija
6/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivarissa tyhmyys tiivistyy. Olen jo potenut kevätflunssani, enkä halua enää kylmettyä. Eikä skumppa ole mikään juhlajuoma.

No eihän sinun sinne tarvikaan mennä. Juo siiderisi sitten siellä kotona.

Vierailija
7/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä mitään siideriä heti aamusta juoda vaan kuohuviiniä tai shamppanjaa. Picknikki kuuluu myös asiaan. Ja kuorokin siellä heti aamusta laulaa. Se on perinne. 

Sama asia, alkoholia joka tapauksessa. Mitä iloa tuosta perinteestä saa aamulla klo 7 kylmässä viimassa?

Vierailija
8/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaamaan parhaan piknik-paikan. Siellähän katetaan kangasliinat pöydille, tuodaan tuolit, samppanjajäähdyttimet, astiat, aterimet, lasit ja jopa musiikki.

Et taida ikinä olla järjestänyt juhlalounasta/brunssia 12 hengelle?

Juhlit lärväämällä perse kylmää maata vasten.

Vierailija
9/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kirkasotsaiset Suomen toivot ovat odottaneet koko yön sitä hetkeä, jolloin aamuvarhaisella saa könytään Kaivariin skumppapullojen kilinän tahdissa. Perinteistä on pidettävä kiinni, vaikka hampaat irvessä. NiiN!  😁🎈

Sinulla ei ole sitten mitään käsitystä siitä porukasta ketä siellä heti aamusta on. Siellä on ihmisiä, jotka ovat käyneet siellä vuosikausia. Osa on jo vanhoja setiä ja tätejä.

Vierailija
10/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle se lienee väkevä viina. Etkö osaa pukeutua sään mukaan? Villahousut on fiksut.

Flunssa muuten ei tule kylmettymisestä vaan on hengitysteitse tarttuva virustauti.

Vierailija
11/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinne voi yksinkin mennä. Siellä on tuhansia ihmisiä ja sinne sinäkin olisit sulautunut hyvin.

Aina voi päästä kuokkimaan. 

Vierailija
12/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olisin ollut siltikin yksin ja tuntenut oloni vielä yksinäisemmäksi.

Vierailija
13/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maatiainen sekoittaa nyt sen eilen lopetetun nuorisorymyämisen ja jokavappuiset aikuisten piknikit. Eiliset juhlijat on nukkumassa kotonaan. 

Ne on eri bileet ja välissä puisto siivottiin. 

Vierailija
14/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään, kun olin siellä yksin, että jos olisin yksinäinen, siellä olisi varmaan tosi murheellista olla yksin. 

Toivottavasti vielä löydät jonkun kenen kanssa mennä.

Vierailija
15/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olisin ollut siltikin yksin ja tuntenut oloni vielä yksinäisemmäksi.

Se on itseaiheutettua. Kukaan ei ole velvollinen sua kotoa hakemaan. Itse pitää ottaa aloite.

Vierailija
16/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoron vuoksi minäkin sinne ysiksi yritin ( ihan en ehtinyt). Mutta, kun lähdin pois puolen päivän jälkeen, oli suuri massa tulossa.

Oli muuten nähty suurta vaivaa monen piknikin kanssa.

Vierailija
17/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi päästä kuokkimaan. 

Ja tutustua ihmisiin. Niin se yksinäisyys voitetaan, itse.

Vierailija
18/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy tuokaa mulle seuraa ja pillua kotiin kun oon kyvytön hankkimaan kumpaakaan itse.

T. Maalta muuttanut mölli, jonka ongelma on hoitamaton depressio ja pelkuruus

Vierailija
19/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on perinteistä, kysyit.

No, tapaa esim niitä ystäviä, joita sinä et kykene hankkimaan ja pitää harmitonta hauskaa, mihin et myöskään kykene. Nauttii vuoden hayskimman aamiaisen/ brunssin/ lounaan.

Seuraa lipunnostoa, kuuntelee kuorolaulua, esiintyy spekseissä, laulaa kavereiden kanssa ja ottaa iloisesti vastaan kevään. 

Kisko sinä yksin kotona kaljaa ja käteen ja tähtää uudeksi Maunulan muumioksi.

Vierailija
20/28 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama asia, alkoholia joka tapauksessa. Mitä iloa tuosta perinteestä saa aamulla klo 7 kylmässä viimassa?

Ehkei just sulle yhtään mitään. Ehkä sä tykkäät nousta klo 16.00 ja lähteä röökille, kaljalle ja piriä etsimään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi