Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu mies avaa toiselle naiselle oven ja nainen mulkaisee miestään pahasti

Vierailija
01.05.2025 |

Tiktokissa nainen avautuu ilmiöstä, kun miehet avaavat hänelle ovia käsien ollessa täynnä ostoskasseista ja miesten mukana olevat naiset mulkkaavat miestään pahasti tämän seurauksena. Näin kuulemma on tapahtunut lukuisia kertoja. Nainen huomauttaa videollaan, ettei oven avaaminen ole mitään pokailua, eikä siksi ymmärrä, miksi naiset suuttuvat.

Oletko sinä kohdannut tällaista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päivittäistä. 

Vierailija
2/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy, kun mies pistää oman naisensa kantamaan aina painavat ostoskassit, muttei edes ovea voi avata naiselleen, mutta innokkaana kuitenkin on availemassa ovia nuorille kauniille naisille. On siis henkistä väkivaltaa omaa naista kohtaan, jolla kerrotaan naiselle, ettei hän ole yhtä arvokas kuin joku ramdom-nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielii että suhteessa on muitakin ongelmia.

On olemassa todella röyhkeitä miehiä, jotka flirttaavat tuntemattomille heidän naisystäviensä edesä, mutta kohtelevat heitä kuin mustasukkaista omaisuuttaan.

Kaikille ei vaan ole jaettu tasapuolisesti.

Vierailija
4/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ämmäkuvittelee, että kyse on hänestä, vaikka normaalijärkinen tajuaa, että kyse on parisuhteen dynamiikasta ja siinä mahd. esiintyvistä ongelmista.

Vierailija
5/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy, kun mies pistää oman naisensa kantamaan aina painavat ostoskassit, muttei edes ovea voi avata naiselleen, mutta innokkaana kuitenkin on availemassa ovia nuorille kauniille naisille. On siis henkistä väkivaltaa omaa naista kohtaan, jolla kerrotaan naiselle, ettei hän ole yhtä arvokas kuin joku ramdom-nainen.

Kerran, kun olin ikean kassalla, takanani ollut pariskunta riiteli, joten kostoksi mies alkoi agressiivisesti pakkaamaan minun ostoksiani hihnalle laittamiini ikea-kasseihin (olen melko viehättävä nainen). En uskaltanut puuttua, enkä oikein voinutkaan, kun olin juuri maksamassa ostoksiani.

He ostivat huonekaluja, joten millään ostokset eivät mieheltä voineet mennä sekaisin.

Vierailija
6/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää käytöstä. Tietenkin saa avata oven. N

Vierailija
7/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tuollainen muiden naisten auttaja muuten niin täynnä itseään ettei mitään järkeä. Nuori ja kaunis olin jopa minäkin joten sekään ei mitään tarkoita.