Rehellisesti, mitä sun tekis mieli just nyt?
Syödä tai tehdä tai mitä vaan. Mitä tekisit, jos saisit tehdä, just sitä mitä nyt itse haluaisit?
Kommentit (78)
Vinkkiä mikä auttaisi pahoinvointiin. Olen juonut elektrolyyttijuomaa, samariinia ja piimää. Mikään ei auta. Järkky olo. Kiitos itselle kun join muutamaa ainetta sekaisin mm. punkkua ja olutta 🤬
Olla deittimiehen kanssa viettämässä Vappua Helsingissä paikassa x. Mokasin ja annoin ymmärtää että on muita suunnitelmia (piti ollakin), mut oonkin yksin himassa :D Aina kun laitan yhden ystävän etusijalle niin jutut kuivuu kasaan. Ei ikinä muuten, mutta aina jos on juhlapyhä. Kerran meni juhannuskin vtuiksi sen takia kun ei hänellä ollutkaan mitään ideaa tehdä mitään. Jos pyydän jonkun viettämän jotain iltaa kanssani ni kyllä mä etukäteen oon miettinyt ohjelmaa ettei sitten tarvii miettiä että mitä tekis. Sori tää avautuminen. Tuntuu vaan pahalta sen takia ettei deitti luulisi etten olisi halunnut viettää hänen kanssaan vappua. Kyllä olisin, tietäispä vain kuinka paljon.
Olen ihastunut ja haluaisin tutustua tuohon mieheen ja edetä hiljalleen silittelyyn ja kosteaan pusutteluun. No omaksi yksipuoliseksi haaveeksipa nämä jää kuten aina, mutta onpahan hetken omassa mielessä mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ummettaa, joten tuottelias vessareissu olisi parasta.
Ei sitä muuten tule ajateltua miten paljon ummetus ahdistaa ennen kuin sen kokee. Ja miten iloinen sitä voi olla siitä, että paska tulee...
Lottovoitto. Ekaa kertaa elämässäni jäämässä työttömäksi ja ahdistaa ajatus että vapaa-aikaa on muttei rahaa tehdä mitään.
Lähtisin ulos kävelemään ja lykkäisin työt viikonloppuun. Periaatteessa voisin sen tehdäkin, koska päätän itse milloin teen töitä, kunhan on määräaikaan mennessä valmista. Tai ehkä teen vielä pari tuntia ja sitten loput lähipäivinä. Mutta ensin ruokatauko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ummettaa, joten tuottelias vessareissu olisi parasta.
Ei sitä muuten tule ajateltua miten paljon ummetus ahdistaa ennen kuin sen kokee. Ja miten iloinen sitä voi olla siitä, että paska tulee...
Microlax 💩
Tekisi mieli mennä uimaan kylmään järveen. Olisinpa mökillä!
Olisi ihanaa tulla kunnolla n*ssituksi. En jaksa etsiä Tinderistä ym kun riski sille, että löytää jonkun sekopään on suuri. Harmi, että lähimaastossa olevat mukiinmenevät miehet ovat varattuja.
Peppuseksiä nuoren, kauniin ja halukkaan naisen kanssa.
Eli aika lailla sama mielihalu kuin aina muulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä haluaisin vakipanon kanssa, mutta eipä taida olla mahdollista.
Hyi hlvt
Mikä sun ongelma on? Se on mun asia mitä mä haluan eikä se vaikuta sun elämään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mennä salille mutta laiskottaa. Kävin kaksi passia eileen ja toissapäivänä, 3 tuntia per passi. Että näin viettää eläkeläismummo aikaansa,Töitä teen 3 päivää viikossa.
Mikä ihmeen passi?
Kuntosali tai matka. Niin ja yhen miehen haluisin omakseni
Työntää trumpille ja putiinille tulikuumana hehkuva rautakanki hanuriin.
Haluaisin päästä eroon eräästä ihmisestä. Tästä suhteesta ei tule minulle mitään muuta kuin sydänsuruja ja masennusta. Mies liian nuori, komea ja koulutettu minulle ja kuitenkin jättää minut pian.
Pilluahan se mieli tekisi, mutta hoidetaan nyt tämä palstan selaus ensin alta pois.
Outoa mutta ei mitään, kaikki on just hyvin nyt. Päivässä takana on mm. picnic Ullanlinnanmäellä ystävien kanssa, siellä herkkuja ja viiniä ihan tarpeeksi. Nyt kotona Netflixin kanssa <3
Mulla oli aina arvot hiukan koholla, mutta kun vähensin maitotuotteiden käyttöä, arvot parani normaaliksi.