Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos koira on vahdissa päivät ulkona ja sillä on koirankoppi, niin otetaanko yöksi kuitenkin sisälle?

Vierailija
01.05.2025 |

Miten on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, ne kököttää aitauksessaan 24/7 ympäri vuoden. Ihan sama oli helle tai -30 pakkasta. Näin naapurissa.

Vierailija
2/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ottaa ja jotkut ei. Yleisempää kai se on, että koira otetaan yöksi sisälle ja viereen nukkumaan. Kyllähän jotkut koirat on ulkokoiria kokonaan, mutta silloin pitää olla eristetyt kopit ja sulana pysyvä vesi. Omiani en voisi kuvitellakaan jättäväni yksin ulos. Tai no joo, saavat olla aitauksessa jos olen itse kotona, mutta silloinkin vilkaisen välillä ikkunasta vähän väliä mitä touhuavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää on vahtikoiran elämä. Monet pistää koiran pihalle ja ajattelee ettei se tarvii  muuta liikuntaa. Sesse ei näe aidan yli mutta rähjää varmuuden vuoksi ohikulkijoille. Vahdissahan tässä ollaan...kai?

Minun koirani asuu kaupungissa mutta se pääsee kanssani kävelylle ainakin pari tuntia päivässä - metsään. Lisäksi käydään koirapuistossa jossa fifi pääsee kirmaamaan kunnolla. 

Vierailija
4/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vahdissa päivät? Kuulostaa ikävältä koiran elämältä. Sitten joku vielä miettii, että pitäisikö se ottaa sisälle yöksi. 

Vierailija
5/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nykyaikaa tuollainen koiran kohtelu. Ehkä joskus entisaikoina oli yleistä, mutta tämä lähestyy jo kaltoinkohtelua jos koiralla ei ole mitään muuta kuin sitä päivät vahdissa oloa.

Vierailija
6/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus koirat käyvät sisällä, mutta itse tahtovat takaisin ulos. Itäsiperianlaika viihtyy ulkona -30 asteen pakkasessakin, vaikka sillä on koppi johon hakeutua. Nukkuu hangessa kiepillä.

Vierailija
7/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko otetaan tai sitten ei. On paljon paksuturkkisia pohjoisia rotuja, jotka viihtyvät parhaiten ulkona, jos ei ole opetettu pennusta pitäen sisäkoiraksi. Meillä on koira, joka osaa avata oven. Arvatkaa, kuinka monena aamuna se on ollut sisällä, kun on otettu illalla yöksi sisälle kovilla pakkasilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme