On p*skapuhetta että miesten mielestä naturellit ja meikittömänä naiset on kauneimpia
Oikeasti oksennatte kun näette meikittömänä ja luonnollisen naisen. On luonnollisesti kauniitakin naisia mutta me on harvassa, ehkä 2% 6 miljardista.
Kommentit (61)
Kukaan nainen ei ole upean näköinen ilman meikkiä. Meikittömyys paljastaa että naiset on loppujen lopuksi melkein yhtä kauniita. Naisten kauneus tulee meikeistä ja silloinkin ne suosivat niitä joilla on enemmän meikkiä.
Miksi naiset valehtelevat itselleen ja toisilleen että juuri miehet pitävät meikeistä? Vaikka tuhansia vuosia juuri meikkipelleistä valitettu eniten.
Varmaan paljon tottumiskysymyskin. Oma naiseni ei meikkaa juuri koskaan ja omalla työpaikallani hikisessä teollisuustyössä useimmat naiset eivät useimpina päivinä meikkaa.
En minä ainakaan millään tavalla kaipaa meikattuja lärvejä. Kyllä kauniit kasvot ovat kauniita meikeittäkin.
Mun kasvot on todellakin hemmetin tavalliset ilman meikkiä, näytän rasittuneelta tai jopa syöpäpotilaalta kun olen niin vaalea vaaleina kulmineen ja näkymättömine silmäripsineen. Siksi en mene ikinä ihmisten ilmoille tämän näköisenä.
Ap on aika narsistinen, kun kertoo kuuluvansa kauneimpaan kahteen prosenttiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole sanonut niin että kuulun. Pidän itseäni kyllä tavallista rumempana ilman meikkiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sanonut niin että kuulun. Pidän itseäni kyllä tavallista rumempana ilman meikkiä. Ap
SINÄ pidät , ei miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ainakin miehet erityisesti kehuneet ripsiäni (tekoripset) ja pitkiä hiuksiani (pidennykset). Eipä sillä väliä, kunhan luonnolliselta näyttää.
Niin, luonnollisemmasta tykkäävä tuskin tulee edes juttusille, joten ne miehet, joihin pääset helposti tutustumaan, ovat jo valmiiksi valikoitua joukkoa kaikista miehistä.
Ei sitä esimerkiksi kuvista huomaa, mikä on lisättyä. Livenäkään hiuksista ei huomaa, paitsi käsin kokeilemalla. Olen ollut naimisissa 18 vuotta ja edelleen saan jatkuvaa huomiota miehiltä.
Ihan jokaiselta mieheltä? Miksi? Flirttailetko joka ainoalle miehelle? MIksi olet niin joka ainoan miehen huomion tarpeessa?
Miksi kuvittelet kohdanneesi edes prosentin maailman miehistä?
En tee mitään tai ole minkään tarpeessa, ainoastaan olen ja saan huomiota miehiltä. Tämä osoittaa, että ainakin osa tuosta huomiosta johtuu tekoripsistä ja hiustenpidennyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokaiselta mieheltä? Miksi? Flirttailetko joka ainoalle miehelle? MIksi olet niin joka ainoan miehen huomion tarpeessa?
Etkö tosiaan tiedä että joiltakin miehiltä voi tulla huomiota vaikka nainen on parisuhteessa? Parisuhde ei estä sitä.
Mullekin on käynyt noin vaikka olen varattu.
En flirttaile. Se ei ole huomion tarvetta tms.
En meikkaa - miehenikään ei meikkaa. Olemme aikas kivannäköinen pari.
Mun molemmat lapset löysivät puolisonsa suunnistuksen parista. Taatusti ei ollut kenelläkään meikkiä vaan tukka märkänä ja hikisinä juoksivat ja siellä tapasivat.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa yhtä hyvän itsetunnon kuin sinä... Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun molemmat lapset löysivät puolisonsa suunnistuksen parista. Taatusti ei ollut kenelläkään meikkiä vaan tukka märkänä ja hikisinä juoksivat ja siellä tapasivat.
Helposti voi suunnistajalla olla ripsienpidennykset, värjätyt kulmakarvat/microblading ja muutakin meikkiä. Ei silmät hikoile.
Jos ap olet noin varma, että on paskapuhetta, että miesten mielestä naturellit ja meikittömät naiset ovat kauneimpia, niin miksi teet näitä avauksia yhä uudestaan ja uudestaan?
Kuvitteletko, että pystyt jankkaamalla todistamaan sanasi tosiksi, ja miksi edes vaivaudut kun itse tiedät paremmin?
T: kaikki joiden kanssa olen seurustellut olen nähnyt saunapuhtaina, ja useimmat olivat kauniimpia meikittöminä, eikä noista meikeistä seurustellessa enää välittänyt pätkääkään. Ketäköhän varten he laittautuivat bileisiin lähdettäessä? Eiuvät ainakaan minua varten. 😁
Vierailija kirjoitti:
Jos ap olet noin varma, että on paskapuhetta, että miesten mielestä naturellit ja meikittömät naiset ovat kauneimpia, niin miksi teet näitä avauksia yhä uudestaan ja uudestaan?
Kuvitteletko, että pystyt jankkaamalla todistamaan sanasi tosiksi, ja miksi edes vaivaudut kun itse tiedät paremmin?
T: kaikki joiden kanssa olen seurustellut olen nähnyt saunapuhtaina, ja useimmat olivat kauniimpia meikittöminä, eikä noista meikeistä seurustellessa enää välittänyt pätkääkään. Ketäköhän varten he laittautuivat bileisiin lähdettäessä? Eiuvät ainakaan minua varten. 😁
Ai ei vai? Kummasti ne meikkibimbot vetää katseita itseensä mihin ikinä menevätkin. Ap
Meikkaan harvoin ja silloinkin lähinnä laitan vaan cc voidetta ja kulmiin lisää väriä. Olen vaalea, mutta kuitenkin ripset ja kulmat on ihan näkyvät. Omasta mielestäni ihan tavallinen, tai nättikin. Pitkät hiukset ja olen hoikkakin. No, miehet ei kyllä katsele missään. Paitsi ehkä jos kesällä pukeudun niukemmin tai sitten rannalla. Muuten käytän lähinnä t-paita ja farkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa yhtä hyvän itsetunnon kuin sinä... Ap
Aivan. Ja jengi alapeukuttaa noin positiivisia kommentteja. Mä annan 10 yläpeukkua 🥳🎊
Jos näin ajattelevia miehiä pyytää näyttämään kuvia meikittömistä naisista, he yleensä päätyvät kevyesti meikattuihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin ajattelevia miehiä pyytää näyttämään kuvia meikittömistä naisista, he yleensä päätyvät kevyesti meikattuihin.
Voisko johtua siitä että netistä ei meinaa löytää meikittömiä esimerkkejä, silloin valitaan se missä vähiten tököttejä.