Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin finderistä entistä kaveria- viestasin väärälle tyypille ja nyt se hullu soittelee mulle koko ajan.

Vierailija
18.03.2007 |

Eli laitoin vaan viestiin, että ' oletkohan se XXX, joka tuntee XXX:n eli siis minut (mulla harvinainne nimi, tietäis kyllä)

No, kaveri oli siis väärä. Känniläinen ääliö soitti mulle melkein heti viestin lähetettyäni. Ja jatkoi soittelua koko yön!!! Puhelimessani näkyy 8 puhelua välillä 21-14.

Mä laitoin sille ystävällisen viestin, ettei soittelisi, on väärä henkilö. Mutta eipä äujä tajunnu.

Olen yksin kotona vauvan kanssa kun mies on matkoilla ja mua oikeesti pelottaa, että mille hullulle mä olen viestiä laittanu. Saahan sekin nyt mun tiedot ja osoitteen samalla tavalla...

Vaan eipä kai tässä ole mitään tehtävissä kun olla vastaamatta ja pitää puhelin äänettömällä???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jos takerruin tuohon, mutta pisti vain kuviossa silmään..

Yleensä tuontyyppiset häiriköt on ihan harmittomia, luultavasti vain yksinäinen ihminen. Eli älä turhaan seinille hypi, ellei ole aihetta.

Vierailija
2/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelimme 16-vuotiaina, sen jälkeen oltiin pitkään kavereita. mieheni tuntee tyypin, meillä ei todellakaan ole mitään ' sellaista' meneillään. olisin vain onnitellut vauvasta, mutta nuero on kateissa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderista yhteystietoja. On kuitenkin paljon täyskaimoja, jopa samassa kaupungissa. Huoh...

Vierailija
4/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan Enirosta etsin useinkin ihmisten yhteystietoja.

Vierailija:

Finderista yhteystietoja. On kuitenkin paljon täyskaimoja, jopa samassa kaupungissa. Huoh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi