Viisi kauneinta piirrettä vastakkaisessa sukupuolessa
Olen mies. Itse sanoisin seuraavat piirteet!
Pieni, suippo nenä
Tuuheat, hyväkuntoiset hiukset
Hyvä iho
Tissit
Nätti hymy
Mitkä ovat sinun topfemma?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Miesten osalta viisi tärkeintä ominaisuutta:
1. Pysyy loitolla
2. Pysyy loitolla
3. Pysyy loitolla
4. Pysyy loitolla
5. Pysyy loitolla
Mee hoitoon. Kohtalonasi lienee mieshoitajan vahvat käsivarret.
Lihaksikas, komea, yli 185m, kunnioittava, EI DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- älykäs ja huumorintajuinen
- eläinrakas
- terve suhtautuminen naisiin
- parturin siistimä pää
- atleetti
Mielenkiintoisinta näissä listoissa on, että listan tekijä tuskin täyttää ainuttakaan kohtaa omasta listastaan. Parhaimmillaan ehkä yhden.
- Älykkyys mitattu muutaman kerran. Jonkin verran yli keskitason kaikilla osa-alueilla.
- Huumorintajuakin löytyy, jos se ei ole sellaista mitä on kuullut jo satoja kertoja
- Suhtaudun miehiin ihan hyvin, jos he pitävät minua ajattelevana olentona. Mutta en voi sietää vittuilua
Kampaajalla käyn sika harvoin. Kun on pitkät hiukset ja oma härveli latvojen siistimiseen .
Tahtoisin 3 tai 5% painostani pois. Voisi auttaa aerobisessa kuntoilussa.
Vierailija kirjoitti:
Silmät
Suu
Hiukset (on oltava)
Kulli (yli 18cm)
Pituus (yli 185cm)
Eli on ok jos painoa on vaikka 300 kg. Hyvä.
Penny Lame kirjoitti:
Katse, sellainen mistä välittyy että silmien takana on elämää
Ääni, selkeä ilmaisu ja sellainen turvallinen kutsuvuus, joka voi olla vain miehen äänessä
Suukoteltava kaula, sellainen johon voi haudata kasvot
Kunnollinen nenä, symmetrinen jossa selkeä varsi
Ja nyt se minkä takia viedään saunan taakse kun sanoo ääneen, mutta: pituus. En voi sille mitään että vain vähän alta kaksmetriset sytyttää. Siinä on jotain kun mies ojentaa ylähyllyltä tavaroita ilman että keikkuu jakkaralla. Ja saa olla pikkulusikka. Hyvin, hyvin pieni pikkulusikka.
Jos silmien takana ei ole elämää, tilanne on jo todella vakava.
naiselta vaadin: pituus alle 150cm ja tasainen päälaki.
Nämä siksi, että hän voi ottaa suihin kun seison ja voin laittaa viskilasin päänsä päälle
Nainen:
-vahva, suora nenä
-kivat pakarat
-kauniit kasvot
-älykäs
-rehellinen
Miehelle:
Kalju tai lyhythiuksinen
Vahva- ei superlihaksikas, mutta pitää itsestään huolta. Itse olen kurvikas mutta kiinteä 67kg.
Pituudella ei ole väliä, kunhan ei liian pitkä. Tykkään lyhyistä/ keskipituisista miehistä, itse olen 168cm.
K*llin koolla ei ole väliä, kunhan se on pudas ja kova, ja haluaa upota minuun.
Puhtaat jalat, kynnet ja hampaat.
Etsin tositarkoituksella yllämainittua miestä; itse olen omillani toimeentuleva, iloinen, luonnosta nautiskeleva 43v nainen. En ole feministi enkä mies- tai naisvihaaja. Nautin hyvästä ruoasta, keskioluesta ja rakastan pelata shakkia. Työni takia vietän parin kuukauden välein aikaa ulkomailla, joka ei ole kaikille ok, mitä tulee parisuhteeseen.
Ihan näin keskiviikkoillan iloksi, jos kukaan tämän kommentin lukee, niin olisiko kiinnostusta lähteä treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Miehelle:
Kalju tai lyhythiuksinen
Vahva- ei superlihaksikas, mutta pitää itsestään huolta. Itse olen kurvikas mutta kiinteä 67kg.
Pituudella ei ole väliä, kunhan ei liian pitkä. Tykkään lyhyistä/ keskipituisista miehistä, itse olen 168cm.
K*llin koolla ei ole väliä, kunhan se on pudas ja kova, ja haluaa upota minuun.
Puhtaat jalat, kynnet ja hampaat.
Etsin tositarkoituksella yllämainittua miestä; itse olen omillani toimeentuleva, iloinen, luonnosta nautiskeleva 43v nainen. En ole feministi enkä mies- tai naisvihaaja. Nautin hyvästä ruoasta, keskioluesta ja rakastan pelata shakkia. Työni takia vietän parin kuukauden välein aikaa ulkomailla, joka ei ole kaikille ok, mitä tulee parisuhteeseen.
Ihan näin keskiviikkoillan iloksi, jos kukaan tämän kommentin lukee, niin olisiko kiinnostusta lähteä treffeille?
Mennään vaikka huomenna naimisiin. M54
- Hiukset
- Perse
loput 3 voi skipata
Katse, sellainen mistä välittyy että silmien takana on elämää
Ääni, selkeä ilmaisu ja sellainen turvallinen kutsuvuus, joka voi olla vain miehen äänessä
Suukoteltava kaula, sellainen johon voi haudata kasvot
Kunnollinen nenä, symmetrinen jossa selkeä varsi
Ja nyt se minkä takia viedään saunan taakse kun sanoo ääneen, mutta: pituus. En voi sille mitään että vain vähän alta kaksmetriset sytyttää. Siinä on jotain kun mies ojentaa ylähyllyltä tavaroita ilman että keikkuu jakkaralla. Ja saa olla pikkulusikka. Hyvin, hyvin pieni pikkulusikka.
https://yesthissongisaboutyou.blogspot.com/