Apua, olen raskaanaa... Ikää on 45v 😵💫
Tein juuri positiivisen raskaustestin kun "vaihdevuosioireitten" lisäksi tuli kuvotusta. Voi hyvänen aika... Mulla on ennestään yksi lapsi, joka on jo kohta täysi-ikäinen ja olisi melkein itse enemmän lisääntymisiässä. Tässä on nyt melkosesti sulateltavaa 😵💫
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän pian 46v ja olisin onnellinen jos tulisin nyt raskaaksi. Yksi yli 20v lapsi on. Olisin halunnut ison perheen, mutta monesta eri syystä johtuen mulle ei sellaista suotu. Olen monet itkut itkenyt tämän asian vuoksi.
Toki en mä nyt voi tulla raskaaksi koska olen salasuhteessa varatun miehen kanssa. Pakko syödä pillereitä, että en tule raskaaksi. Ilman ehkäisyä ei vielä uskalla olla.
Sairasta käytöstä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän pian 46v ja olisin onnellinen jos tulisin nyt raskaaksi. Yksi yli 20v lapsi on. Olisin halunnut ison perheen, mutta monesta eri syystä johtuen mulle ei sellaista suotu. Olen monet itkut itkenyt tämän asian vuoksi.
Toki en mä nyt voi tulla raskaaksi koska olen salasuhteessa varatun miehen kanssa. Pakko syödä pillereitä, että en tule raskaaksi. Ilman ehkäisyä ei vielä uskalla olla.
Sairasta käytöstä!
Mua kiinnostaa sun mielipide yhtä paljon kuin kilo paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä keskeyttäisin.
Niin kuin teit myös opintojen, yhdyntöjen, maratonin ja psykoterapian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä on?
Ruotsissa
Ap