Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen raskaanaa... Ikää on 45v 😵💫

Vierailija
30.04.2025 |

Tein juuri positiivisen raskaustestin kun "vaihdevuosioireitten" lisäksi tuli kuvotusta. Voi hyvänen aika... Mulla on ennestään yksi lapsi, joka on jo kohta täysi-ikäinen ja olisi melkein itse enemmän lisääntymisiässä. Tässä on nyt melkosesti sulateltavaa 😵💫

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän pian 46v ja olisin onnellinen jos tulisin nyt raskaaksi. Yksi yli 20v lapsi on. Olisin halunnut ison perheen, mutta monesta eri syystä johtuen mulle ei sellaista suotu. Olen monet itkut itkenyt tämän asian vuoksi. 

Toki en mä nyt voi tulla raskaaksi koska olen salasuhteessa varatun miehen kanssa. Pakko syödä pillereitä, että en tule raskaaksi. Ilman ehkäisyä ei vielä uskalla olla. 

Vierailija
42/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän pian 46v ja olisin onnellinen jos tulisin nyt raskaaksi. Yksi yli 20v lapsi on. Olisin halunnut ison perheen, mutta monesta eri syystä johtuen mulle ei sellaista suotu. Olen monet itkut itkenyt tämän asian vuoksi. 

Toki en mä nyt voi tulla raskaaksi koska olen salasuhteessa varatun miehen kanssa. Pakko syödä pillereitä, että en tule raskaaksi. Ilman ehkäisyä ei vielä uskalla olla.

Sairasta käytöstä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta käytöstä!

Mua kiinnostaa sun mielipide yhtä paljon kuin kilo paskaa.

Vierailija
44/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keskeyttäisin. 

Niin kuin teit myös opintojen, yhdyntöjen, maratonin ja psykoterapian kanssa.

Vierailija
45/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä on?

Vierailija
46/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä lapsen isä on?

Ruotsissa