Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen raskaanaa... Ikää on 45v 😵💫

Vierailija
30.04.2025 |

Tein juuri positiivisen raskaustestin kun "vaihdevuosioireitten" lisäksi tuli kuvotusta. Voi hyvänen aika... Mulla on ennestään yksi lapsi, joka on jo kohta täysi-ikäinen ja olisi melkein itse enemmän lisääntymisiässä. Tässä on nyt melkosesti sulateltavaa 😵💫

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Mä tulin 47-vuotiaana parisuhteettomana lomaromanssista raskaaksi, nyt on 3-vuotias lapsi. Ihaninta mitä elämässä on mulle tapahtunut. Jo kun uskoin, että jään lapsettomaksi, niisitten kävikin näin.

Hyvä jos tuli terve

A.d.hD tai oppimishäiriöt vähintään, jos ei retardi tai mongo.

Tai lisäksi psykopaatti, kuten sinä.

Vierailija
22/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Lapsia Suomeen tarvitaankin! Olet hyvä kasvattaja, kun olet jo harjoitellut yhden lapsen kanssa!

Eu tuo harjoittelu mitään kerro. Mummoikäinenkin jo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä fiilis nyt on päällimmäisenä? En tiedä itsekään, mitä tekisin tuossa tilanteessa. Kun on jo aikuiset lapset, niin ei oikein innostaisi alusta aloittaa ja myös taloudellisen panoksen laittaisin mielummin noihin opiskeleviin lapsiin. Silti olisi vaikea päätös ja saattaisin päätyä pitämään lapsen 

Vierailija
24/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii-in... kannatta huolehtia ehkäisystä, vaikka miten puhutaan mediassa, että hedelmällisyys on yli nelikymppisillä niin huonoissa kantimissa ettei raskaus käytännössä ole mahdollista. Ei tule sitten  yllätyksiä, kun on huolehtinut ehkäisystä.

Vierailija
25/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nii-in... kannatta huolehtia ehkäisystä, vaikka miten puhutaan mediassa, että hedelmällisyys on yli nelikymppisillä niin huonoissa kantimissa ettei raskaus käytännössä ole mahdollista. Ei tule sitten  yllätyksiä, kun on huolehtinut ehkäisystä.

Sanoppa muuta! Miksei mies käyttäny kumia?

Vierailija
26/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea 

hyvin se menee 

Vierailija
27/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa 100% ehkäisy on selibaatti.

Itse tulin 36-vuotiaana raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Lääketieteen faktojen perusteella raskaus olisi pitänyt onnistua korkeintaan hoitojen avulla. Ikä oli se 36, bmi 36, takana kaksi sektioita ja mies oli vuosi aiemmin sairastanut kivespussitulehduksen, joka voi aiheuttaa hedelmättömyyttä.

Vierailija
28/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös iltatähti oo mukava juttu? Kypsä vanhempi tietää miten lasta kasvattaa 👍

Vierailija
29/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Mä tulin 47-vuotiaana parisuhteettomana lomaromanssista raskaaksi, nyt on 3-vuotias lapsi. Ihaninta mitä elämässä on mulle tapahtunut. Jo kun uskoin, että jään lapsettomaksi, niin sitten kävikin näin.

Vau, onneksi olkoon! Minkä maalainen isä lapsellasi on?  Eri kansojen miksit ovat kiehtovia, ihania. 

Vierailija
30/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keskeyttäisin. 

Miksi tappaisit lapsesi?

Vierailija
31/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, ap! Täytät 64 vuotta samana vuonna, kun vielä syntymätön lapsesi tulee täysi-ikäiseksi. Kaikki kivat keski-ikäjutut jää nyt tekemättä, etkä niitä enää jaksa tehdä eläkeiässä.

Vierailija
32/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 😄Liikaa ikää tulla raskaaksi. 😃Ap vain satuilee. 😆🤗

Vierailija
33/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri sai viimisen ollessaan 43 vee.

Tytär perikin sitten isänsä diagnoosit, adhd ja autismi. Lisäksi hällä tips, ocd.

Ei ole työkaverillani helppoa.

Ap, mieti tarkkaan.

Tics.

Nyt tytär on 15 vee ja työkaverini lähimmä 60 vee.

Tytär purkaa huonoa oloaan äitiinsä.

Isänsä kanssa ei tule toimeen koska samanlaiset luonteet.

Miksi jaat näin tarkasti työkaverisi lapsen ja perheen tietoja? Ei kovin fiksua. 

Vierailija
34/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, ap! Täytät 64 vuotta samana vuonna, kun vielä syntymätön lapsesi tulee täysi-ikäiseksi. Kaikki kivat keski-ikäjutut jää nyt tekemättä, etkä niitä enää jaksa tehdä eläkeiässä.

Mitä on kivat keski-ikäjutut? Töitä, vähän enemmän töitä ja vielä lisää töitä? Esivaihdevuosijuttuja? Vanhojen vanhempien hoitoa? Monta kertaa vuodessa uutisia, kun joku vanhempi sukulainen tai oman ikäinen tuttu kuolla kupsahti tai sairastui vakavasti? 

Vauva voisi olla aika kiva. Tauko hullusta työelämästä. Saisi pariksi vuodeksi vetäytyä omaan kuplaan suojaan maailmalta, ihmetellä vain uutta elämää. Ehkä vauvan kanssa tuntisi itsensä nuoremmaksi taas? 

Ei vauvaa enää tähän taloon, mutta ei ainakaan tänne ole se keski-ikä tarjoillut mitään erityisen mukavaa. 

Vierailija
35/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. 😄Liikaa ikää tulla raskaaksi. 😃Ap vain satuilee. 😆🤗

Olen viisikymppinen ja 49-vuotiaana gynekologi sairaalassa totesi, että munasarjani toimivat vielä täysin samalla teholla kuin kolmekymppisen keskimääräisen naisen munasarajat. Verikokeet ja kohdusta otettu limakalvonäytekin kertoi siitä, että edelleen ovuloin. Pistettiin kierukka sitten samalla käynnillä, joka hoitaisi sairautta ja toimisi myös ehkäisynä. Meillä on suvussa aika paljon ns. geriatrisia äitejä, eli on tultu raskaaksi reippaasti yli nelikymppisenä ja hyvin helposti, joten ei kannattaisi uskotella itselleen että joku ikä olisi liiallista tulla raskaaksi. Kaikki riippuu siitä kypsyykö munasoluja ja onko kohdussa sellaiset olot, että raskaus voi kehittyä.

Vierailija
36/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma raskaudesta? Nimittäin pienelle osalle naisista voi raskaustesti näyttää posia vaihdevuosien takia.

Vierailija
37/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö?

Vierailija
38/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoitoja, sain vauvan lähes 44 v, luomuna, sektio, hyvin meni, erittäin fiksu poika on. Ensimmäinen. 

Vierailija
39/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja se on

Vierailija
40/46 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sokealle isälle.

Kukaan normaali mies ei pane mummua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi