Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppoja jumppaliikkeitä mitä voi kotona harjoittaa helposti? Kuten punnerrukset pöytää vasten.

Vierailija
30.04.2025 |

Kunto on surkea ja kropan hallinta epävarma. Ylipainoa on. Niinpä olen päättänyt tehdä erilaisia jumppaliikkeitä päivittäin aina ns ohi mennen. Tietenkin kävelen myös lenkkejä ja joskus teen kahvakuulatreenejä mutta haluaisin tehdä ohi mennen jumppaa ns huomaamatta. 

Itse esimerkiksi äsken tein aika korkeaa tasoa vasten 100 punnerrusta. Se tuntui aika pahalta loppua kohti käsivarsissa ja vatsassakin oli tuntoa eli ei nyt aivan turha vaikka tiedän ettei mikään optimaalinenkaan. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 40 kg kahvakuula liian kevyt pillulla nostettavaksi?

mode martta nosti ukkonsakin hepistä imuttamalla

Vierailija
22/26 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyykky.

Kiitos. Kukaan ei tiennyt ennestään.   🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on itsensä huijaamista. Ei ne kilot millään jalkojen nosteluilla tai kyykkimisillä ala karista. Ensin ruokavalio kuntoon ja sitten merkittävästi lisää liikuntaa, ihan ulkona ja useampi tunti kerrallaan.

Vierailija
24/26 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat ne ostamasi 2L kokis pullot täyteen vettä ja nostelet niitä.

Ookoo miten nerokasta ....😁

Vierailija
25/26 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on itsensä huijaamista. Ei ne kilot millään jalkojen nosteluilla tai kyykkimisillä ala karista. Ensin ruokavalio kuntoon ja sitten merkittävästi lisää liikuntaa, ihan ulkona ja useampi tunti kerrallaan.

Ihminen  on  siksi lihava kun suu on suurempi kun persreikä.😂😂😂😂

Vierailija
26/26 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on itsensä huijaamista?

Pitäähän se jostain aloittaa ja se on varmempi tapa saada asiat rutiiniksi kun ei aloita liian vaikealla.

Hitto mä ihmettelen tätä kansaa, aina ollaan lyttäämässä.

Oon hoikka ja hyväkuntoinen mutta oon mäkin jostain joskus aloittanut vaikka silloin olin syömishäiriöinen rimpula joka ei tosiaan jaksanut mitään. 

Kehonpainotreeni on oikein hyvä aloittelijalle ja siihen on hyvä ajan myötä lisätä tehoja kun kunto kasvaa, ei missään nimessä useita tuntia treeniä kerrallaan heti alkuun!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi