Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka hymyilee koko ajan

Vierailija
30.04.2025 |

Mun mielestä se on epäilyttävää, yrittävät peittää sen alle jotain.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. No mutta sähän voi syödä vaikka pas kaa. :)

Vierailija
2/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi hyvinkin olla niin. Itte hymyilen paljon, todella paljon ja nauran - välillä aidosti, välillä siksi ettei kukaan näkisi todellisuuttani. Takana on paljon pahoja asioita joita olen nähnyt ja kokenut ja huumori on minun suojautumiskeino. Yksi niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamari koska vitutttaa niin paljon. Pakko hymyillä ettei ala paikkoja hajoilemaan.

Vierailija
4/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. No mutta sähän voi syödä vaikka pas kaa. :)

Taidat tietää siitä enemmänkin. Jos on sun herkkua niin ei vältttämättä muiden. Kaikenlisia fetissejä sitä onkin.

Vierailija
5/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Lisäksi tuota pidetään hyvänä asiana, vaikka se on omasta mielestäni päinvaston. Noilla tyypeillä on myös tapana väläytellä hymyjään ns nollasta sataan. Näin miehen exän kaupassa heidän poikansa kanssa. Ex oli kiukkuisen näköinen pojalle ja sätti häntä jostain. Kun hän huomasi minut, hän heitti naamalleen hymyn korviin asti ja silmät sikkuralleen, suorastaan puistatti se tekohymyily. Tyttärensä tekee samaa. Käytös vaihtuu sekunnin sadasosassa ääripäästä toiseen. Ensin saattaa haukkua ja ivata ja sitten päälle väläytetään se sama peilin edessä opeteltu virnistys. 😬

Tuollaisen ihmisen aikomuksista ja tarkoitusperistä ei voi koskaan olla varma, ja se on pelottavaa.

Vierailija
6/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääkitys hymyilyttää.

Vierailija
7/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily parantaa omaa mielialaa, jopa tekohymyily. Sen lisäksi murjotus ja kiukuttelu on häviäjien hommaa, joten voimanaiset valitsevat järkkymättömän hymyn.

Vierailija
8/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko hymyillä, kun muuten tulee samantien (esim. töissä) kommenttia, että miksi olet noin surullinen tai vihainen. En voi mitään painovoimalle, iän myötä nyt vaan alkaa suupielet menemään alaspäin. Ratkaisuna pieni hymy päällä jatkuvasti. Kotona voi sitten lörpäyttää naaman peruslukemille.

Vierailija
9/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt koko ajan

Vierailija
10/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, palstan keittiöpsykologit taas vauhdissa. Moneltas jännämieheltä oot saannu pataan? :)

Vierailija
11/11 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se parhaiten nauraa jolla on lääkitys kohillaa..

No oon nykyään itsekin melko hymyilevä. Tosin en aina. Pääosin naama peruslukemilla. Ei sitä kukaan jaksa koko ajan hekottaa.