Kannattaako enää miestä etsiä?
Erosin puoli vuotta sitten miehen alkoholismin vuoksi. Olen viisikymppinen nainen. Kannattaako minun unohtaa ajatukset parisuhteesta ja/tai seksistä vai pyrkiä vielä löytämään mies? Paljon näkee kirjoituksia, ettei viisikymppinen nainen ole enää ketään miehiä kiinnostava parisuhdemielessä.
Elämäni on kyllä kivaa ja täyttä yksinkin, mutta totta kai mukava mies voisi olla yksi hyvä lisää. Seksistäkin pidän edelleen. En kuitenkaan halua tyrkyttää, jos ei kysyntää. Ulkonäköni on ihan miellyttävä.
Kommentit (12)
Mistä ajattelit etsiä? Itse en ainakaan treffipalstoja suosittele pahimmalle vihollisellekaan. Tai no.. Maksullisissa saattaa olla fiksua porukkaa. En ole koko elämäni aikana löytänyt yhdestäkään harrastuksesta jne. kumppania. Moni ikäluokassa on varattu. Vaikka exäsi oli alkoholisti, niin itse kääntyisin silti ravintoloiden puoleen. Saattaisin käydä myös ruotsinlaivalla. Ei nyt mitään rähjäistä pubia, mutta kuitenkin.. Onko sulla paljon kavereita somessa? Siellä kannattaa vinkata olevansa sinkku. Tiedän 80v naisen, joka etsii vielä aktiivisesti kumppania. Toki luonne on tärkein, mutta panosta naisellisuuteen. Naiselliset vaatteet toimivat aina!
Älä edes ajattele miestä riesaksesi.
Ainakin aiemmin olen löytänyt kumppanin helposti ja ottanut itsekin kontaktia ihan livenä. Mitään deittialystoja en ole koskaan käyttänyt. On aika paljon somessa kavereita ja ihan ystäviäkin. Pukeudun melko naisellisesti.
Tietenkin kannattaa. Mutta sinuna en pitäisi aluksi mitään kiirettä vaan opettelisin ensin elämään yksin. Näin huomaisit että yksin eläminen on parempi olotila kuin huono parisuhde.
Seuraavan miehen kohdalla mieti mitkä varoitusmerkit edellisessä miehessä mahdollisesti ohitit.
M60
Riippuu siitä, kauanko on ollut piilossa?
Mieti ap hartaasti, vastaako riskit palkkiota? Miehiä voi pitää kavereina kypsemmälläkin iällä, muttei niiden kanssa kannata muuttaa yhteen tai sitoutua.
Ei koskaan kannata etsiä.
Etsoytyvät luoksesi omasta halustaan.
No ei. Ei ainakaan juovia tai outo menneisyys. Onko täysjärkisiä edes vapaana Suomessa ja empatia.
Jos haluat miesystävän, niin sitten kannattaa etsiä. Niin simppeliä.
Ihan hyviä miehiä on sinkkuina. Mun kaksi isoveljeäkin on (50+).
Ihan kuten kalastuksessakin. Aina kannattaa pyytää vaikka ei mitään saisikaan.