Tiesitteko itse tasan raskauden aikan kumpi sielta tulee? Mina oli 100 varma etta se on poika en vaan kenellekaan sita silloin kertonut,
ja poikahan se oli :) unissani näin aina poika vauvan minulle juttelevan, siis raskauden aikana.
Kommentit (13)
Minä olin 120% varma, että poika on tulossa.
...tyttö tuli...
ja tyttö tuli:)
Nyt taas samat fiilikset, jännittää:)
Meillä tosin äidin puolella suvussa aina 2 tyttöä, eli isoäidillä vain 1 sisko, äidillä vain 1 sisko ja minulla vain 1 sisko. Meidän tytöt jatkavat samaa perinnettä :)
Jännä juttu kyllä. Ei me mitään unia asiasta nähty, mutta voimakas oli poika fiilis. Ostettiin kaikkia sinisiä juttuja etukäteen.
Poika tuli.
Mutta niille pikku mekoille (ja vaaleanpunaisille vaatteille) ei olisi ollut käyttäjää meille, jota olin ostellut
Eiköhän se ole itsestään selvää, että tuli sieltä sitten kumpi tahansa, poika tai tyttö, niin se on aina " ONNEKSI!!!" Hyvä, että tuli ulos. :-D
10
Kun on tasan kaksi vaihtoehtoa, niin helppohan se on osua oikeaan, eikö?
Tuntuu aina, kun lukee tai kuulee näitä juttuja, että joka mamma on ihan varma olevansa ihan mielettömän kosketuksissä itseensä ja luontoon, kun TIESI...
T: Eräs, joka myös arvannut sukupuolet oikein
Ekalla olin satavarma alusta asti että on poika, ja niin oli. Toisella ei vain tullut sitä varmaa tunnetta, lähipiiri veikkasi tyttöä kun oli kuulemma sen mallinen maha jne. mut itellä oli vaan ajatus että sittehän se selviää kun syntyy. Toinen poika tuli.
Mulla on poikatunne. Mutta eipähän siitä tiiä ennenku näkee. Siskolla oli voimakas poikatunne ja
neitihän se tupsahti kuitenkin. Samoin kälyllä.
ja tulikin poika! Olin todella jörkyttynyt ja mietin, kuka lapsen ehti vaihtaa?
ja tyttö kuitenkin tuli.