Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 8 kiloa ja kukaan ei huomannut mitään?!!?

Vierailija
17.03.2007 |

Pidettiin tänään lapsen synttärijuhlia, paikalla molempien sisarukset perheineen. Useiden kanssa nähty pitkän välimatkan vuoksi viimeeksi jouluna... Jouluna olin kokoa 48, nyt kokoa 44. Ja tiukka musta mekko päällä.... Olisin ollut vain niin onnellinen, jos oma äiti tai sisko olis sanonut jotain. Missä ihmisten silmät on? Ehkä on sama olla kokoa 48 tai 44, lihava mikä lihava....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa kokoa 44 tai 40 siinä on jo eroa.

Vierailija
2/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sina, Onnea laihtumisestasi! Ei kannata alkaa odotella muilta ihmisiltä kehuja. Mä oon laihtunut vuodessa koosta 44 kokoon 34 ja kaikki väittää, että mulla on anoreksia, vaikka olen lyhyt ja pituuteeni nähden normaalipainoinen. Ennen kaikki sanoi, että jäipä sulle kiloja. Ikinä ei olla tyytyväisiä tai sitten ovat kateellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö on 10 cm kapeampi... Edes oma äiti, joka yleensä on aina jaksanut valittaa minulle, että pitäisi laihduttaa... Nyt Keventäjissä 1 kg viikossa kovalla tahdilla laihdutetaan. Rankkaa kuntoilua (sulkapalloa, ratsastusta, lenkkeilyä) 3-4 kertaa viikossa ja 1300 kaloria päivässä. Motivaatio laihtua on kova, mutta nyt kun jo 8 kiloa on lähtenyt, olisi ollut mukava saada myös läheisiltä positiivista palautetta... T. Ap

Vierailija
4/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n taas entisissä mitoissa.

Vierailija
5/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka vaan samaan malliin. Kyllä se kohta aletaan huomatakin, kärsivällisyyttä

Vierailija
6/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rankkaa kuntoilua (sulkapalloa, ratsastusta, lenkkeilyä) 3-4 kertaa viikossa T. Ap

mikä noista on rankkaa kuntoilua?

Vierailija
7/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä tämä kokoluokka on kuitenkin sitä sarjaa, että tuo 8 kiloa on vielä aika vähän.

Ihmiset on varmasti huomanneet sun laihtumisen, mutta eivät kehtaa sanoa. Jos asia on ollut arka puheenaihe aiemmin, ei sitä helposti kehtaa mennä kommentoimaan.

Tsemppiä sulle kuitenkin kovasti ja tuo on jo tosi hieno saavutus. Itse olen myös aloittanut " uuden elämän" . Sitä on tosin takana vasta viiden kilon verran ja tiedän, että tuossa kahdeksan - kymmenen kilon kohdalla tulee jo niin hyvä fiilis, että mulla repsahtaa siinä aina ja taas lihon takaisin ja vielä pari kiloa yli. Plääh!

Vierailija
8/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että jos on lihava, niin on ihan sama onko kokoa 56 vai 44!!! Lihavat eivät ansaitse kirjoittajien mukaan laihduttaessakaan positiivista palautetta ennen kuin saavuttavat ihannepainon ylärajan!!! Jokainen kilo alaspäin on hieno asia!! Oli lähtöpaino vaikka 140 kg. Kahdeksan kilon laihdutus on ihan yhtä suuri urakka koosta 48 kokoon 44, kuin koosta 38 kokoon 34!!!! Ja kannustusta peliin ihan samalla tapaa! Miksi ei?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi