Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin pyörtyä kun luin noita vasemmiston/kommunistien ajatuksia..

Vierailija
17.03.2007 |

900 euron " kansalaispalkka" kaikille... Palkka että olet kansalainen vai? Suomihan pysähtyis!!! Sillä rahalla ois sit kiva loisia ja ryypätä, eihän kukaan kävisi töissä!!

Itse olen nuori akateeminen nainen ja äänestän aivan ehdottomasti Keskustaa!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilanne on se, että kun olen ansiosidonnaisella, minun ei KANNATA mennä esim. pariksi päiväksi sijaiseksi, koska

1. ansiosidonnaiseni tippuu, ja mikä pahempaa

2. joudun odottelemaan palkkakuitteja ennen kuin voin hakea työkkärirahaa. Eli työnteko romuttaa talouteni työttömyysjaksoilla.

Jos saisin esim. 500 euroa kansalaispalkkaa ollessani työtön, voisin tehdä lyhyitä sijaisuuksia täysin vapaasti.

En ole lusmu, mutten myöskään voi tehdä työttömänä pikkutöitä, koska lapsen äitinä minulla pitää olla edes jotakuinkin säännölliset tulot. Kun käyn sijaisena sen kolme päivää, tulopolitiikkani menee aivan kuralle.

Ope

Vierailija
22/24 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä niillä rahoilla paljon juhlita. Pari kertaa käy shoppaan ja se on siinä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta olisi todella järkyttävää, jos kotona makaamisesta saisi 900 euroa. Kyllä vasurinkin kuuluu elättää itsensä työllä.

Kannatan veroja ja maksan niitä mielelläni, mutta haluan, että ne menevät sinne, missä niitä tarvitaan. Eli vaikkapa hyvään perusopetukseen ja vanhustenhoitoon.

Terveiden aikuisten kotona makaamista en todellakaan halua sponssata. Työssäkäyvien veroprosenttikin nousisi pilviin, kun pitäisi kustantaa kansalaispalkka. Perinteinen työnteko ei enää kannattaisikaan...

Vierailija
24/24 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloituksen juttu tuli siis ylen vaalikoneesta mulle vähiten sopivilta ehdokkailta.

Mutta tämän " open" kommentit järkyttää.. Toivottavasti en saa lapsilleni tuollaista yhteiskunnan siivellä loisivaa laskelmoivaa opea! Pakkohan tuon laiskuuden ja arvomaailmasi on jotenkin heijastua myös työhösi!!!

On erittäin valitettavaa, että meidän veronmaksajien rahoittamana kaltaisiasi vapaamatkustajia pääsee lusimaan yhteiskunnan varoilla :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan