Työpaikkailmoituksessa luki "hymysi ei hyydy ja tulet toimeen erillaisten ihmisten kanssa"
Mitäköhän tuollakin haetaan,minulle tuli heti tunne että tuonne en ainakaan halua mennä töihin.
Kommentit (47)
28 vuotta asiakaspalvelussa, mulle riitti. Nykyihmiset ovat valitettavasti todella vi..... .
Vierailija kirjoitti:
Eikös erilaisten ihmisten kanssa toimeen tulemisen pitäisi olla itsestäänselvyys oikeastaan kaikissa ammateissa? Mistä se kertoo, jos työilmoituksessa mainitaan se erikseen?
Kertoo siitä että siellä käy erityisen haastavia asiakkaita tai sitten yrityksen käytännöt aiheuttaa niin suurta närää että asiallisetkin asiakkaat hermostuu (niinkuin Posti nykyään).
Voit olla vastavalmistunut tai alan konkari etsimässä näköalapaikkaa.
Joo kuulostaa painajaiselta. Asiakaspalvelu on ihan kauheaa, ei enää koskaan. Mieluummin ryhdyn vaikka muuliksi.
haetaan siis ulkomaalaista, koska ei suomalainen hymyile, eikä sen kuulukaan hymyillä. olen mieheni kanssa samaa mieltä siitä, että ärsyttää pirusti kassojen heipat, ja hyvänpäivän toivotukset. pitäisivät naamansa kiinni.
Ainut kuka täällä ulisee olet sinä. Persuhullu kysyy kaikilta vastaantulijoilta että oletko persu