Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Agressiivinen asiakaspalaute

Vierailija
27.04.2025 |

Taas katselin työpaikkani asiakaspalvelusähköpostia, niin törmäsin agressiiviseen viestiin.

Olen useasti ihmetellyt, että miksi jotkut ihmiset jo heti ensimmäisessä asiakaspalveluyhteydenotossaan agressiivisesti heti uhkaavat asianajajilla ja kuluttajaviranomaisilla ja vaikka millä.  Vaikka vielä ei edes riidellä, eikä yritys ole vielä edes kiistänyt asiakkaan vaatimusta.

Toi on hämmentävää, eikä ihmiset ymmärrä, että tuollainen agressiivinen lähestymistapa ei millään tavalla edistä asian hoitamista, pikemminkin päin vastoin, sillä mukavasti alkaneessa keskustelussa tulee huomattavasti helpommin joustettua hieman asiakkaan suuntaan, vaikka asiakas olisi vaatimuksineen väärässäkin.

 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Silti kaikki tuotepalaute vaikka olisi huono kokemus tuotteesta, ei ole tarkoitettu aggressiiviseksi firmoille. Vaan moni toivoo asiaan korjausta, mitä yritykset eivät aina tee ja tuote jää huonoksi. Uhkailu ei ole hyvä tietenkään että jollakin on jo asianajajat valmiina.

Vierailija
2/3 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeat sosiaaliset taidot ja taaperon tunne-elämä. Heillä on mielestään oikeus kritisoida ja vaatia mutta eivät osaa tehdä sitä niin, että lopputulos olisi heidän itsensä kannalta paras mahdollinen. Sen sijaan käteen napataan se ensimmäinen asianajajan tai tappouhkauksen muotoinen palikka ja paiskataan se summamutikassa asiakaspalvelumeiliin sen kummempia reflektoimatta. Kumma juttu tosiaan, että heidän kohdalleen tuntuu aina sattuvan paskaa ja ammattitaidotonta asiakaspalvelua, ja innokkaimmille palikanpaiskojille ehkä porttikieltojakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asiakkaalla on pinna palanut, jos tuote/palvelu ei vastaa sitä mitä pitäisi tai teidän puoleltanne on ollut jotain sähläämistä. Kovin aggressiivinen nyt ei ehkä heti tarvisi olla, mutta paha sanoa kun ei tiedä tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän