Naisen kehuminen ja intiimielämä
Olen vähän kiinnostunut eräästä naisesta työharjoittelupaikallani. Pinnallinen läheisyys ihan OK naisen kanssa saa pohtimaan millaista yhteinen elämä voisi olla.
Kuvittelin hänet tulemassa alasti suihkusta ja katsovani häntä. Voisin sanoa jotain arvostavaa, mikä miehen logiikalla tuntuisi hänestä hyvältä.
Tässä on kuitenkin ongelma tässä ns. miehen logiikassa. Kaikki naiset eivät pidä kehuista muutenkaan, mutta vaikka pitäisikin, nainen tietysti ajattelee jossain vaiheessa, että nyt hänenkin pitäisi kehua minua ja moni nainen ei näe kumppanissaan mitään kehuttavaa, ellei kyseessä ole yhden yön kumppani, jolla on useammin erittäin pitkä penis tai upean komeat kasvot tai pitkät jalat eli hän on pitkä.
Kun en kehu ollenkaan, vaan sen sijaan sanattomasti osoitan kiihottuvani, nainen saa tuntea olevansa haluttu, mutta hänen ei tarvitse antaa minulle mitään aktiivisesti. Uskon tämän olevan tärkeä syy siihen, miksi naiset voivat vaivaantua kehuista tai arvioida niitä tuomarimaisesti.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Se mimmi on siellä duunissa, ei hakemassa seksiseuraa.
Luulitko tuon olevan jotenkin tärkeää pohdinnan kannalta? Kyseessä on vain johdanto aiheeseen, jossa käytetään tosielämän tilannetta mielikuvien rikastamiseksi. Kyse on yleismaailmallisesta sukupuolten vuorovaikutuskysymyksestä eikä yksittäisestä naisesta tai mitä hän haluaa.
Kiitos kuitenkin, että tartuit tuohon, niin osaan jatkossa ennakoida sitä, että joku tulkitsee tekstiä noin.
Ottamatta nyt kantaa tuohon juuri kyseiseen naiskuvioon. Niin naisethan ovat yksilöitä.
Itse kyllä kehun miestä, en sitten tiedä kehunko oikeita asioita juuri sen kyseisen miehen mielestä mutta kehun ainakin vilpittömästi sitä mikä minusta on komeaa ja kiihottavaa.
Enkä itse kyllä paineistu kehuista, päinvastoin. Omalla nykyisellä miehelläni ei ollut tuollaista paineistumislogiikkaa kehujen osalta mutta meillä oli tapailun alussa jonkinlainen ristiintulkinta siinä, että hän juurikin esitteli sanattomasti erektiotaan eikä sanonut juuri mitään minusta. Minulle tämä oli kiusallista ja sellainen "no niin, tässä on muna, käy hommiin". Mies oli häkeltynyt kun toin sen joskus esille ja alkoi kehua sitten tunteella jatkossa jolloin seksistä tuli huomattavasti parempaa molemmille :D
Hän oli ajatellut että se erektio itsessään on se kehu kun taas itse ajattelen että no miehet nyt panee vaikka kurpitsaa...
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta nyt kantaa tuohon juuri kyseiseen naiskuvioon. Niin naisethan ovat yksilöitä.
Itse kyllä kehun miestä, en sitten tiedä kehunko oikeita asioita juuri sen kyseisen miehen mielestä mutta kehun ainakin vilpittömästi sitä mikä minusta on komeaa ja kiihottavaa.
Enkä itse kyllä paineistu kehuista, päinvastoin. Omalla nykyisellä miehelläni ei ollut tuollaista paineistumislogiikkaa kehujen osalta mutta meillä oli tapailun alussa jonkinlainen ristiintulkinta siinä, että hän juurikin esitteli sanattomasti erektiotaan eikä sanonut juuri mitään minusta. Minulle tämä oli kiusallista ja sellainen "no niin, tässä on muna, käy hommiin". Mies oli häkeltynyt kun toin sen joskus esille ja alkoi kehua sitten tunteella jatkossa jolloin seksistä tuli huomattavasti parempaa molemmille :D
Hän oli ajatellut että se erektio itsessään on se kehu kun taas itse ajattelen että no miehet nyt panee vaikka kurpitsaa...
Kiitos vastauksesta.
Haluatko kertoa lisää, että miten kehut häntä?
^Kehun ja hyväilen hänen lihaksiaan, katsettaan, kasvojaan. Mieheni ei omasta mielestään ole komea eikä kai klassisesti sitten olekaan mutta itsetunto onneksi hyvinkin kohdillaan että ei ole vaikeuksia ottaa kehuja vastaan. Sanon jos ja kun on kiihottavaa kun hän laukeaa, en toki aina ja joka päivä ole yhtä kiihkeissä fiiliksissä ja jos suhteessa on mitään ikävää kitkaa meneillään niin en sitten mitään suuremmin ihastele tai positiivista mainitse, mutta saatan silloinkin kyllä läpsäistä pepulle tai halatessa hyväillä selkälihaksia tai nuuhkia kainaloa ja sanoa että tuoksuu tosi hyvältä! Saunalla tulee aika ajoin mainittua miehen hyvä perse.
Oma mies ei tosin näistä kehuista suuremmin perusta siinä mielessä että ne olisivat hänelle jokin suuri bonus. On joskus maininnut ettei ole aiemmissa suhteissa ollut samanlaista, eikä ole itse kasvanut siihen että kehuttaisiin ja kovin kiihkeästi koskettaisiin arjessa, mutta on kyllä myös oppinut mainitsemaan minun edustavista hetkistäni, mitä arvostan, koska "tarvitsen" niitä positiivisia huomioita itsestäni välillä. Minulle ei riitä se ilmeisesti itsestäänselvä tieto että "tietenkin" olisin haluttu ja rakastettu jonkin toiminnan perusteella. Miehelleni se kuulemma riittäisi itsessään että olen kiihkeä vaikken sanoisi sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole niin suoraviivaisesti, kuin ajattelet. Vaikka nousee ajoittain muutenkin, kyrvän kovettuminen on yleensä merkki siitä, että mies pitää naista VIEHÄTTÄVÄNÄ, ts. sanoen erektiolla on myös KIELELLINEN funktio. Toisille tällaiset todisteen vain eivät riitä: tarvitaan myös luja sanallinen ilmaus.
Kun suloinen vaimoni on herttaillut muutamalle valitsemalleen herrasmiehelle avaamalla saunassa vittuaan, vain yksi on sanonut sanallisesti, kuinka kaunis se on, mutta KAIKKI ovat näyttäneet herttailun tulleen perille seisottamalla näkyvästi kivikovaa kyrpäänsä.
Ajatus, että miehet muka haluaisivat työntää kyrpänsä vaikka oksanreikään tai kurpitsaan, on TÄYSIN paikkansa pitämätön suusta suuhun liikkuva puhe, jota vakiintumattomat käyttävät HERJATAKSEEN miehiä lainkaan ajattelematta, onko se totta.
Voi mä rakastan kehuja että kehukaa miehet rohkeasti
Se mimmi on siellä duunissa, ei hakemassa seksiseuraa.