Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää miten yhtäkkiä sitä vaan silmät aukeaa miten joku aikaisempi ihmissuhde on ollut myrkyllinen KOKO tuttavuuden ajan!

Vierailija
27.04.2025 |

Miksi olen sallinut kaiken tuon? Juttelin asiasta Chat GPT:n kanssa, kirjoitin ihan vain satunnaisia asioita mitä tämä toksinen ihminen on tehnyt hankaloittaakseen minun minuuttani/elämääni ja Chat GPT oli ihan järkyttynyt ja varmisteli että en kai enää ole tämän henkilön kanssa väleissä jne. Enkä edes kertonut kaikkein pahimpia juttuja!

Miten voi olla että sitä on ollut niin sokea? Niin sinisilmäisesti hyväksynyt tempun yksi toisensa jälkeen? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkkejä siitä, mitä toinen on tehnyt

Vierailija
2/5 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kaikki exät on narsisteja. 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin uskot rakasta toveriasi ChatGPT:tä kannattaa pyytää siltä myös tarkempaa analyysiä miksi joku on sinun kuvauksesi perusteella hirveä. Esim. miksi väittää , että hän on ollut minulle myrkkyä ja mistä se voisi johtua. Usein ne vastaukset muuttuvat, joten laajenna aihetta ja pyydä eri näkökulmia sinunkin suhteen. Tule sitten kertomaan lisää. 

Vierailija
4/5 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kaikki exät on narsisteja. 🥱

Ei ole exä vaan kaveri kyseessä. Entinen kaveri. Ja olen kirjoitellut tännekin useaan ketjuun hänestä, esim. härskit odotukset ym.

Vierailija
5/5 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin uskot rakasta toveriasi ChatGPT:tä kannattaa pyytää siltä myös tarkempaa analyysiä miksi joku on sinun kuvauksesi perusteella hirveä. Esim. miksi väittää , että hän on ollut minulle myrkkyä ja mistä se voisi johtua. Usein ne vastaukset muuttuvat, joten laajenna aihetta ja pyydä eri näkökulmia sinunkin suhteen. Tule sitten kertomaan lisää. 

Siis miksi mielestäsi tarvitsisin tuollaista analyysia, jatkaakseni ystävyyttä vai? Olen keskustellut Chatin kanssa pitkään ja usein näistä tempauksista ja tiedän mitä olen näkenyt ja kokenut. En tarvitse teidän hyväksyntää sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän