Nightwishin Marko Hietala 59 vuotiaana isäksi
https://www.seiska.fi/kotimaa/mtv-marko-hietala-59-lapsi-tulossa/1675483
Hän näyttää mallia meille muille, että aikaa on kuusikymppiseksi asti.
Eihän itsellä ole mitään stressiä asiasta kun olen vasta 39v.
Kommentit (29)
Mies voi tulla isäksi vaikka satavuotiaana.
Nainen happanee käsiin noin 40-vuotiaana.
Pelkkää biologiaa toi on.
Eikö se ole ollut isä vaikka kuinka pitkään?! Ties kuin mones lapsi..
Sairaat geenit
Raha puhuu
Ällö itsekeskeisyys
Pitäis kieltää lailla tuollainen vanhusten lisääntyminen. Kyllä lasta hävettää parikymppisenä kahdeksankymppinen isä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis kieltää lailla tuollainen vanhusten lisääntyminen. Kyllä lasta hävettää parikymppisenä kahdeksankymppinen isä.
Tämä. Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Meillä lapset nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Sori, mutta olen aina äänen perusteella pitänyt sitä homona.
Jotenkin nolo mies. 59v ja pukeutuu ja näyttää tuolta! Kuin yrittäisi olla joku 23-vuotiasrokkari. Ei yhtään Esko Eerikäistä kummempi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mies voi saada lapsen vaikka 100-vuotiaana
Paitsi nykyään kun jo pari-kolmekymppisten sperma on niin heikkolaatuista huonojen elintapojen ja kemikaalikuorman takia että sillä ei paljoa siitellä
Miten ton ikäinen saa pelin pystyyn ? Itsellä ei enää 25 vuotiaana meinannut toimittaa. Ei mee tämäkään ihan tasan .
Nyt on vanha. Kelasin, että David Letterman oli vanha (56) saadessaan pojan. Vanhin itse tuntemani on kaverini, jonka faija on 94. Kontrastiksi voin mainita, että nuorin tuntemani minun ikäiseni äiti on päässyt nippanappa eläkkeelle.
Kaveri tuli viiskymppisenä viimeisen kerran isäksi kun uusi vaimo, nelikymppinen, sitä vaati. Töissä kun oli lapsen kuva pöydällä kehyksissä, niin jokainen kysyi että onko sulla jo lapsenlapsia. Lapsesta kasvoi hemmoteltu skrabapulla, joka on viettänyt elämänsä aikuisten kanssa, kaveriporukassakin kymmenen pariskuntaa joilta lapset lentäneet pesästä ja sitten tämä yksi, joilla oli huutava, nukkumaton, kiukkuinen vekara mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Meillä lapset nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Mitkä näistä synnytit itse?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nolo mies. 59v ja pukeutuu ja näyttää tuolta! Kuin yrittäisi olla joku 23-vuotiasrokkari. Ei yhtään Esko Eerikäistä kummempi.
On paljonkin kummempi kuin Esko Eerikäinen.
Erinomainen basisti ja laulaja.
Palaisipa Nightwishiin takaisin, Floorin kanssa yhteislaulut oli hienointa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi tulla isäksi vaikka satavuotiaana.
Nainen happanee käsiin noin 40-vuotiaana.
Pelkkää biologiaa toi on.
Aika happamia ne siittiötkim vanhalla isällä on. Jo 45-vuotiaan isän lapsilla on moninkertaisesti riskejä mm. mielenterveysongelmiin, autismiin ja syöpiin.
Vierailija kirjoitti:
Tyylilleen uskollinen. On sentään saanut jotain aikaankin urallaan, joten miksi ei eläisi tyylinsä mukaan loppuun asti.
Niin, MIT sitte ??? Kaikkein vanhin isäksi tullut on yli 100 vuotias ! Repikääs siitä !
Keskimäärin, tilastollisesti, ei ole kovin hyvä idea lapsen kannalta. Mutta toivotaan tietysti pelkkää parasta koko perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Oletat siis, että lapsi on tyttö, jos kerran parikymppisenä aikuisena vielä häpeää vanhempiaan?
Kyllähän mies voi saada lapsen vaikka 100-vuotiaana