Tuttu kysely: ylppäritarjottavat
Ideoita kaipailen.
Voileipäkakku, makea kakku, lohirullat ja kasvisrullat.
Muuta, pää lyö tyhjää 😁
Kommentit (23)
Onko pitkän matkan vieraita? Pitäisikö olla ruoka-ruokaa?
Meillä oli 4 eri sorttia sulaista piirakkaa(ruokavaliot huomioiden), lohivoileipäkakku ja kolmea eri laatua kakkua; kermakakku, juustokakkua ja porkkanakakkua. Lisäksi jotain keksejä ja konvehteja.
Pitkän matkan vieraat yöpyvät ja syövät hotellissa, ovat neljä päivää kaupungissa.
Suolainen piirakka voisi tosiaan olla hyvä.
Jotain raikasta mietin, ei kuitenkaan raikkaita voileipiä 😁 mut ehkä hedelmäkulho..
Kolmea eri leikkeleitä ja hyydekakkua sekä 200 grammaa makaronilaatikkoa Pär henki
Ylioppilaslakin muotoiset ja näköiset macaronsit tai pienet leivokset, saa tilattua.
Jotakin sellaista pientä suupalaa, jonka voi ottaa helposti kuoharilasin kylkeen.
Erilaisia salaatteja. En todellakaan ole karppaaja ja syön hiilareita normaalisti, mutta en ymmärrä tätä suomalaisten juhlien tapaa, jossa tarjotaan hiilareita (kakkuja ja piirakoita) hiilareiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin sellaista pientä suupalaa, jonka voi ottaa helposti kuoharilasin kylkeen.
No sitä just mietin, mitä se olis..
Pienet suolaiset piirakkapalat, pienet pizzapalat?
Miten voi ollakaan pää näin jumissa tarjoilujen suhteen 😂
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia salaatteja. En todellakaan ole karppaaja ja syön hiilareita normaalisti, mutta en ymmärrä tätä suomalaisten juhlien tapaa, jossa tarjotaan hiilareita (kakkuja ja piirakoita) hiilareiden perään.
Oon itse salaattien ystävä todellakin, mut mietin sitä syömistä - haarukat veitset ja iso lautanen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse salaattien ystävä todellakin, mut mietin sitä syömistä - haarukat veitset ja iso lautanen 🤔
Siis mikä siinä mietityttää? Pitäähän niille kakuillekin olla lautaset ja lusikat vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarjolle laitetaan salaattia, se pitää pystyä syömään pelkällä haarukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mokkapalat ja pizzapalat kuuluu kyllä lastenjuhliin, ei arvokkaisiin juhliin. Kun googletat esimerkiksi pitopalveluiden sivuja, löydät valtavasti vinkkejä erilaisiin pieniin suupaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mokkapalat ja pizzapalat kuuluu kyllä lastenjuhliin, ei arvokkaisiin juhliin. Kun googletat esimerkiksi pitopalveluiden sivuja, löydät valtavasti vinkkejä erilaisiin pieniin suupaloihin.
Kyllähän yo-juhlissakin on monesti kaiken ikäisiä vieraita, meidän yo-juhlissa lapsille ei kelvannut lainkaan kakut ei täytekakku eikä voileipäkakku.
Hedelmäkulho kuulostaa kyllä tosi kivalta. Ottaisin mielelläni vaikka vesimelonia suolaisen piirakan tai voileipäkakun kaveriksi.
Jos tilaatte, tilatkaa luotettavalta leipomolta! Meille paska yrittäjä teki oharit, ei saatu ainuttakaan kakkua, 3 kpl oli tilattu hyvissä ajoin.
Ryynimakkaroita (paljon) ja perunasalaattia.
Meillä on aina vegaanisia pullia ja vegaanisia riisipiirakoita, kumpiakin reilusti. Munavoin voi joko ottaa tai korvata margariinilla. Suvussa kaikki keliakiaa tai muuta dieettiä tarvitsevat tietävät etukäteen syödä ennen juhlia, mutta tietävät myös, että aina on nakkeja ja itsetehtyä perunasalaattia (ei gluteenia kummassakaan) joten hyvin on mennyt. Iso linssikeitto poreilee keittiössä, joten hyvinkin nälkäiset saavat vatsansa täyteen.
Mokkapaloja