Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko huoltaa öljylampun?

Vierailija
26.04.2025 |

Niin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista öljylamppua. En osaa myöskään kehrätä lankaa, tehdä tuohivirsuja enkä nylkeä eläintä. Nykyaikana pärjää ilman em.taitoja. Sen sijaan olen hyvä tekemään rahaa, jolla voi oataa nykyaikana mitä vain ja saa pidemmän elämänkin (kun käyttää yks.terveyspalveluita jne).  Seuraava kysymys. 

Kerroit olevasi hyvä tekemään rahaa.

Millaisen setelipainokoneen omistat ?

Vierailija
22/24 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista öljylamppua. En osaa myöskään kehrätä lankaa, tehdä tuohivirsuja enkä nylkeä eläintä. Nykyaikana pärjää ilman em.taitoja. Sen sijaan olen hyvä tekemään rahaa, jolla voi oataa nykyaikana mitä vain ja saa pidemmän elämänkin (kun käyttää yks.terveyspalveluita jne).  Seuraava kysymys. 

Täysin väärä ajattelutapa.

Tosi Mies, ja Tosi Nainen ei maksa pennin senttiä kenellekään toiselle mistään sellaisesta jonka itse voi tehdä ilmaiseksi. Eli jos Tosi Mies tai Tosi Nainen ei osaa huoltaa voimavalolyhtyä, kehrätä lankaa, kutoa lapasta, vaihtaa autoon jarrupaloja, hän opiskelee käyttöohjeesta, kirjoista, youtubesta, keskustelupalstoilta jne.  ja opettelee sen taidon. Jos se on vaikeaa, hän puree hammasta, käyttää siihen aikaa, ja vaikka itkee, mutta opettelee J_mankauta sen taidon!

Uusavuttomat lumihiutaleet usein "ostaa rahalla" palvelut. Veikkaan, että aika pian on käsillä se päivä että joku pyyhityttää p3rseensäkin jollain toisella, ja maksaa siitä rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan sytyttää ja käyttää öljylamppua. Miksi en huoltaakin, jos luen ohjeen. 

Vierailija
24/24 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan mutten viitsi vaan teetän senkin asian toisilla (rahaa ja kuittia vastaan tietenkin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän