Miksi huuhtelet wc-pöntön kansi auki?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Koska olen alinta sosiaaliluokkaa
Ja tykkäät noroviruksesta?
Tykkään kun se paskan lemu ja bakteerit leijailevat nenääni.
Mitä vttua se sulle idiootille kuuluu?
Aivan kaikki on kauttaaltaan ulostebakteerien peitossa. Siis kaikki tyystin.
Tukehdutko kauhuusi nyt?
Koska olen hieman ding dong ja mielestäni se kansi on siinä vain huvikseen koristeena
Terve AP, kerro kun lopetat itsesi kanssa keskustelun, jos haluat että muutkin osallistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Terve AP, kerro kun lopetat itsesi kanssa keskustelun, jos haluat että muutkin osallistuvat.
En ole laittanut kommentteja. Joku muu innostui aiheesta.
Ap
Kansi kiinni aina huuhtelen mutta meinaa hermo mennä vieraille joilla ei mitään käsitystä hygieniasta ja vaikka kuinka yrittäisi nätisti selittää että kansi kiinni kun vessa vedetään ei mene jakeluun. Tekisi mieli näiden kotona tehdä jotain yököttävää vastineeksi josko menisi viesti kalloon.
Olen nähnyt sen videon, missä vessan vesi värjätään punaiseksi. Jonkun ajan kuluttua koko vessa on punainen. Myös se hammasharja siinä mukissaan.
Koska harjaan samalla mahdolliset vauhtiraidat pois, sitä ei voi tehdä kansi kiinni.
Vedän aina kansi auki piiitkän antoisan istunnon jälkeen. Kutsun sitä armageddoniksi.
Samat pöpöt tarttuvat siihen istuinrenkaaseen ja kanteen ja leviävät sen kautta.
Siks, kun en tykkää yleisissä vessoissa nostaa kantta muiden jälkeen, kun ei koskaan tiedä mikä siivo, köntsä tai kus sieltä paljastuu. Yök.
Mä oon aina vetänyt vessan kansi avoinna omassa kodissani. Enpä ole pahemmin ollut kipeenäkään. Flunssakin oli joskus 7 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Samat pöpöt tarttuvat siihen istuinrenkaaseen ja kanteen ja leviävät sen kautta.
Niinpä. Mieluummin kannattaa levittää ne kaikille wc:n pinnoille.
Koska olen alinta sosiaaliluokkaa