Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulle koskaan ilmestynyt ylimääräistä seteliä kaappiin?

Vierailija
25.04.2025 |

Laukkuun tai jonnekin. Ilman että kukaan ulkopuolinen on käynyt siellä. Kuin tyhjästä ilmasta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakostani löysin seteleitä 1300€ arvosta ja en muista mistä ne sinne tullut.

Vierailija
2/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se tuntuisi? Haluaisin joskus  spontaanisti antaa rahaa pienen summan (20 €) mutta pelkään, että se on loukkaavaa. Vaikka maksaa jonkun ostokset kaupassa. Ilman taka-ajatuksia. En uskalla. Olen vanhempi ihminen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaappiin, mutta puvun taskuun. En ollut käyttänyt tummaa pukua yli kymmeneen vuoteen ja povarista löytyi 50€!

Vierailija
4/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastimeen kerran ilmestyi iso nippu rahaa.

Vierailija
5/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä erotan mikä niistä on ylimääräinen?

Vierailija
6/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sata tonnia?

Vierailija
7/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran on ilmestynyt kolikkotaskuun kolikko, 0,2 - 1€ arvoinen. Ei siinä muuten mitään, mutta kun olen edellisenä iltana (ihan selvinpäin ja skarppina) laittanut säästölippaaseen kolikot talteen. Varmistan aina että kolikkotasku tulee täysin tyhjäksi. Jännä juttu, mutta kyllä ylimääräinen pienikin summa kelpaa kartuttamaan säästölipasta. :D

Vierailija
8/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on! Ärsyttää, kun aamulla herää, niin kaikki paikat pursuaa seteleitä. Talvisin polttelen niitä takassa, mutta kesäisin tulee kuuma, jos näin tekee. Kaivan yleensä keväällä maakuopan, johon jemmaan kesällä ilmestyneet ylimääräiset setelit. Olisiko jollakin vinkkejä, miten tästä ongelmasta pääsisi eroon?

Vierailija
9/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpöydän laatikosta löysin kerran satasen, jonka olin kokonaan unohtanut.

Vierailija
10/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fagerströmin ukkokin päässyt palstalle 

Vierailija
11/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se tuntuisi? Haluaisin joskus  spontaanisti antaa rahaa pienen summan (20 €) mutta pelkään, että se on loukkaavaa. Vaikka maksaa jonkun ostokset kaupassa. Ilman taka-ajatuksia. En uskalla. Olen vanhempi ihminen.  

Miksi pelottaa maksaa toisen ostokset ? Jos näkee että ihminen on vähän heikommin pärjäävä voi hyvin maksaa ostokset, niin ne muuallakin maailmassa tekevät. 

Minulle on ilmestynyt laukkuun ja lompakko on välillä mutta vain siksi että olin unohtanut, että olen rahaa nostanut. Mutta kyllä se 20 euroa lämmittää kun alkaa rahat olemaan lopussa ja pitäisi muutama pärjätä ei oolla 

Vierailija
12/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelottaa maksaa toisen ostokset ? Jos näkee että ihminen on vähän heikommin pärjäävä voi hyvin maksaa ostokset, niin ne muuallakin maailmassa tekevät. 

Minulle on ilmestynyt laukkuun ja lompakko on välillä mutta vain siksi että olin unohtanut, että olen rahaa nostanut. Mutta kyllä se 20 euroa lämmittää kun alkaa rahat olemaan lopussa ja pitäisi muutama pärjätä ei oolla 

Voivat olla feikkiköyhiä. Moni mersukuski hakee ruoat leipäjonosta. Mieti kuinka pelleksi siinä itsensä tekee kun maksaa jonkun kitupiikki miljonäärin ostokset. 

Vierailija
13/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaappiin, mutta yöpöydälle. Daami jätti sen maksuksi yön palveluksista. Hetken luulin olleeni NIIN hyvä, että jonkunlainen tippi olisi ollut paikallaan, mutta setelin vieressä oleva lappu kertoi sen olevan Hänen osuutensa vuokra-ajurin palkkiosta. No mutta, hei. Sainhan pill...pipa...sisälämpöä kuitenkin.

Vierailija
14/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap itsellesi ilmestynyt?

Vierailija
15/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpöydällä on usein aamuisin muutama uusi seteli.

Ihan hyvä kyllä, kun tuo pepun haavanhoitorasva on kovin kallista

Vierailija
16/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin maasta euron ja siitä tuli hauska olo. 20e seteleitä saa myös kylvää, ei tarvitse viedä poliisille. 50e setelin joutuu viemään, jos haluaa että omatunto on puhdas.

Vierailija
17/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari-illan jälkeen voi löytyä outo seteli povitaskusta, lompakosta tai ties mistä.

Vierailija
18/18 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap itsellesi ilmestynyt?

Luulin kerran niin, mutta epäilen että olin itse epähuomiossa jättänyt setelin. Ellei sitten tosiaan ole ilmestynyt. :) Haluan tietysti kuvitella että joku luonnonhenki on laittanut sen sinne, joku huolehtiva ja kaikki on Taikaa. Tai manifestaatio. Toisaalta joku jalat maassa oleva voisi epäillä jonkun tuoneen salaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän