"Isi, älä hytkyttele äitiä" - Lukijat paljastavat, kuinka heidät on yllätetty kesken seksin!
Talonmies yllätti kesken seksin
Nyt sille voi jo nauraa, mutta kun tilanne sattui, niin naapuri kuin Ansku olivat noloina. Yllättävän monen seksileikit ovat saaneet odottamattoman käänteen.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c3ac2e6a-7abc-462b-aa83-44224bcc7ca7
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Maksumuurin takana kaikki kiva on nykyään...
Maksumuurit pitää lailla kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksumuurit pitää lailla kieltää.
Kuulostaa kommaritouhuilta. Kaikille yhteistä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Joo, parhaat palat ovat aina maksullisia.
Mulle jäi ikuiset traumat kun jostain syystä jouduin penskana nukkumaan tädin ja sen miehen sängyssä niiden kanssa kun oltiin kylässä. Heräsin yöllä siihen että ne harrastivat seksiä, siis aikakauden muoti-ilmiössä eli vesisängyssä. En uskaltanut sanoa tai tehdä muutakaan kauhuissani, joten hölskyin sitten koko aktin siinä sängyn reunassa niiden tahdissa ja rukoilin mielessäni että ne lopettaisi. Karmeaa
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi ikuiset traumat kun jostain syystä jouduin penskana nukkumaan tädin ja sen miehen sängyssä niiden kanssa kun oltiin kylässä. Heräsin yöllä siihen että ne harrastivat seksiä, siis aikakauden muoti-ilmiössä eli vesisängyssä. En uskaltanut sanoa tai tehdä muutakaan kauhuissani, joten hölskyin sitten koko aktin siinä sängyn reunassa niiden tahdissa ja rukoilin mielessäni että ne lopettaisi. Karmeaa
Ei me nussittu, yritettiin vaan keinuttaa sinut uneen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me nussittu, yritettiin vaan keinuttaa sinut uneen!
Selkä alkoi siitä keinuttamisesta niin kramppaamaan, että lopuksi pääsi suusta "aa-AAhhhhh", jonka jälkeen oli pakko lopettaa keinutus.
Rintamamiestalomme alakerrassa oli maalausremontti, ja sen ajan äiti nukkuin meidän lasten kanssa yläkerrassa. Olin jotain yhdentoista, perheemme vanhin poika, ja vielä valveilla, tai heräsinkö. Äiti nukkui patjan päällä lattialla ja isä oli kumartuneena hänen viereensä, kuiskutteli jotain, mistä äiti ei ensin tuntunut olevan kiinnostunut. Sitten hän kuitenkin nousi ja poistui isän kanssa huoneesta. Säpsähdin, kun äiti tulikin saman tien takaisin, vilkaisi minuun päin, mutta ei ilmeisesti huomannut, että minulla oli silmät auki. Hän kumartui ottamaan tyynynsä alta paperinenäliinoja ja poistui.
Mitäs tämä on, mietin, enkä ymmärtänyt. Myöhemmin, eikä siihen kauan mennytkään, kun muistin tapauksen. Nyt ymmärsin. Isä oli hiipinyt yläkertaan houkuttelemaan äitiä naimaan. Siitä päästiin sopimukseen. Huolekkaana käytännön ihmisenä äidille tuli mieleen kuinka sotkuista puuhaa se on ja niin hän palasi noutamaan nenäliinat. Niitä tarvittiin naidun pillun pyyhkimiseen.
Olin siinä iässä, että tällainen oivallus kiihotti minua aivan valtavasti.