Nainen, suosikki toimintaleffasi?
Kertokaas naiset minkälaisista toimintaelokuvista tykkäätte?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö naiset Iso-Arskan leffoista? Arska hauikset pullistellen räiskii menemään ja laukoo one lainereita!
Conan The Barbarian on mestariteos.
Katsottiin pari viikkoa sitten Espanjassa Conan El Barbaro ja oli mennyt melkein tunti ennen kuin tajusin, että se oli dubattu espanjaksi.
RUSH HOUR! Ja kaikki muutkin Jackie Chanin leffat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö naiset Iso-Arskan leffoista? Arska hauikset pullistellen räiskii menemään ja laukoo one lainereita!
Conan The Barbarian on mestariteos.
Katsottiin pari viikkoa sitten Espanjassa Conan El Barbaro ja oli mennyt melkein tunti ennen kuin tajusin, että se oli dubattu espanjaksi.
Jos en tietäisi mistä on kyse niin olisin suomentanut tämän Conan Parturi :D
Heat ja Die Hardit. T2 on myös hyvä.
Indianat ovat minulle ennemminkin seikkailuelokuvia, joten en laske niitä toimintaleffoiksi, mutta suosikkeja kyllä. Samoin Gladiaattori on vaikea laittaa toimintaelokuvien lokeroon.
Vierailija kirjoitti:
Heat ja Die Hardit. T2 on myös hyvä.
Indianat ovat minulle ennemminkin seikkailuelokuvia, joten en laske niitä toimintaleffoiksi, mutta suosikkeja kyllä. Samoin Gladiaattori on vaikea laittaa toimintaelokuvien lokeroon.
Bournet unohtui.
Vierailija kirjoitti:
AP vastailee omaan aloitukseensa esiintyen mielikuvituksessaan esiintyvänä, toimintaelokuvista pitävänä naisena.
Te, jotka ette ole AP, kiitos että ilahdutatte poloista :D
Menepä incel takaisin sinne peräkammariin sun kätesi kanssa, muuta kosketusta et tule ikinä saamaan keneltäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP vastailee omaan aloitukseensa esiintyen mielikuvituksessaan esiintyvänä, toimintaelokuvista pitävänä naisena.
Menepä incel takaisin sinne peräkammariin sun kätesi kanssa, muuta kosketusta et tule ikinä saamaan keneltäkään
Osui ja upposi :D
Mitenkäs ne naissuhteet. Oletko koskaan tuntenut ketään äitisi lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui ja upposi :D
Mitenkäs ne naissuhteet. Oletko koskaan tuntenut ketään äitisi lisäksi?
Olen bi nainen joten kyllä, olen pannut naista toisin kuin sinä.
Terminator 1 tai 2, en osaa päättää kummasta pidän enemmän.
Die hard
Tequila sunrise
Tappava ase
Beverly Hills kyttä
Dirty Harry
Terminator
T2. Ehdottomasti. Vaikka kuinka paljon olen hyviä toimintaleffoja katellut, niin T2 vie aina voiton.
Vierailija kirjoitti:
"B l a c k e d. Se missä nuori blondi saa mustaa patukkaa, samalla kun isi nukkuu sohvalla!"
Kyllä tälle kysyntää aina löytyy.
Miesten kesken ehkä. Nyt kysyttiin naisten mielipiteitä.
Lasketaanko Fifth element -leffaa? Aina yhtä viihdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"B l a c k e d. Se missä nuori blondi saa mustaa patukkaa, samalla kun isi nukkuu sohvalla!"
Kyllä tälle kysyntää aina löytyy.
Miesten kesken ehkä. Nyt kysyttiin naisten mielipiteitä.
Kyllähän noita naisetkin kattoo.
Wuxia ja Honkkarit menee aina, mutta tykkään myös supersankarileffoista, esim. Deadpoolit ja Guardians of the Galaxyt. Klasareista tietty moneen kertaan jo mainittu T2 ja The Crow.
Mission Impossible, Bond, Jason Stathamin elokuvat, Terminatorit yms
Mad Max Fury Road. Siinä ei ole toimintaa säästelty.