Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vissiin kesätöitä..

Vierailija
17.03.2007 |

Soitin yhdelle osastolle ja kyselin joko kesälomittajat on katsottu.

Siellä osastonhoitaja jutteli, että alkaa ne kohta puoliin olla kasassa, ei ihan vielä ole kaikki valmiina, eiköhän ensi viikolla ole baletti kasassa.

Tiedän kuitenkin, että on soitellut jo mahdollisille työntekijöille töistä.

Sanoi hän, että hänellä on tallessa mun yhteystiedot ja kyseli olenko muualtakin hakenut. Kerroin, että olen ja pääsen kyllä muualle jos hän ei ole tarvitsemassa mua.

Olisi ollut kuitenkin se ykköspaikka mulle, jokohan uskallan luvata itseni toisaalle vai pitääköhän odottaa ensi viikko vielä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saat kuitenkin paikan haluamaltasi osastolta, perut paikkasi. Näin se tuntuu tänä päivänä menevän... Olin eilen yhdellä osastolla sijaisena ja vastasin illalle kahteen puheluun, joissa molemmissa jo upautunut kesätyöntekijä perui tulonsa...Tämä on kmielestäni aika kyseenalaista, mutta toisaalta...Nyt on työntekijän markkinat ja hoitoalan tunnetusti " loistavat" edut huomioonottaen, voisin itsekin toimia näin...Tuskin muilla aloilla.

Vierailija
2/4 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kesätyö esim alkaa kesäkuun alussa, niin irtisanominen on tapahtunut jo yli kaksi kuukautta ennen työsuhteen alkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät niin paljon muutenkin tahtomattaan pätkätöitä. Ei sen tarvitse olla pelkästään työnantaja, joka sanelee milloin sopii tulla töihin.

Vierailija
4/4 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin kyllä elämässäni tehdä töitä vaikka millä osastoilla ja vaikka kuinka, niin ei se yksi kesä " vähemmän kiinnostavalla" osastolla vielä haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi