Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥♥ SYYS04 Wiikkis! ♥♥♥

17.03.2007 |

Tulkaa kertomaan kuulumisia!

T: Ynis, joka lähtee aamusaunaan (kivempaa kuin illalla väsyneenä saunoa lasten kanssa)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin äänestämässä ja samalla puistossa. Olikin yllättävän kylmä. Paleltiin molemmat miehen kanssa. Ei enää harmittanutkaan, että lasten kevätpuvut on vielä kaupoissa. Kohta lähden tyhjentämään kirppispöytää, ehkäpä ansoilla ne puvut hankin, tai jotain muuta kivaa:)

Eilen tehtiin vielä palapelejä yhdessä ja pelasin choko-peliä molempien lasten kanssa. Onnistui hyvin pienemmältäkin, kun jaksoin pitää huolen pelin kulusta. Kivaa! Liian vähän tulee oikeasti tehtyä yhdessä lasten kanssa mitään.

Illalla olin kaverin synttäreillä ja iltahan vähän venyi. Tänään on ollut aika väsy päivä, mutta onneksi muu kankkunen jäi väliin. Oli ihan kivaa, vaikka en tuntenut muita vieraita ollenkaan (yhtä lukuunottamatta, jonka läsnäolosta olin kyllä tosi kiitollinen).

Oletteko muut huomanneet sellaista, että vähemmän ihmiset nykyään tekee tuttavuutta uusien ihmisten kanssa? Siis just tollasissa joukkotilanteissa. Viime viikonlopun juhlissa meidän pöydässä oli täysin vieraita ihmisiä eivätkä jutelleet meille mitään (tunsivat kaikki toisensa). Eilen aika harva jutteli mun kanssa, vaikka baarissa lähes yksikseni istuskelin joukon reunalla. Mun mielestä ennen ihmiset oli reippaampia tekemään tuttavuutta ja muutenkin avoimempia.

T: Ynis, joka taitaa kohta lähteä tyhjentämään kirppispöytää.

Vierailija
22/25 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin nikistä huomaa, töitä tehden menee tämäkin päivä. Jäin tänään nukkuvien puolueeseen. :-/ En löytänyt sopivaa ehdokasta.

Teukka, hyvin muistuu mieleen vuoden takaiset. Ah, rahkakääreiden ja kylmien kaalinlehtien autuutta.. :-)

Hauskoja nuo parturikokemukset. Josko saisin ensiviikolla Sinin parturiin.. J-O-S terveyttä riittää.

Viimeiset viikot on menneet sairastellessa. LOppujen lopuksi molemmilla tytöillä meni taudit lopuksi oikeaan korvaan. Ab-kuuri Rosalla jo loppunut, Sinillä vielä on päiviä jäljellä. Rosalla oli kaksikin kuuria, kun reagoi lääkkeidensä apuaineisiin, täytyi vaihtaa ensimmäinen ja toisen antibiootin lieveilmiöitä oli vain kärsittävä ja lääkittävä. Huh, onneksi ohi on, toistaiseksi..

Viime ajat olen tuntenut itseni hamsteriksi juoksuhyrrässä. Elimistöni ei kait muuta keksinyt, tuuppasi iholle savipuolen ressireaktiona. Ärsyttävä ihottuma. Pikkuhiljaa alkaa jo helpottamaan, toivottavasti kaikin puolin.

Rosa on alkanut kävellä jo pidempiä matkoja. :-)) Minun vauva.. Niisk!

Tuntuu että töissä ollessani tytöt kasvavat hurjan nopeasti. Vapaapäivillä ollessani huomaan usein ihmetteleväni miten iso pikkutyttö Sini jo onkaan.

Sini kokeili tänään " hiihtää" . Mummu osti sukset. Hiihtihän tuo lähes 2m ennenkuin kyllästyi. Ehkä ensi vuonna paremmalla menestyksellä. Hiekkis oli sulanut. Tuli tehtyä kakku poikineen.

Jokin G oli ilmoilla. Niin peitto, Sini on jo vuoden nukkunut 150x200cm peitolla. Kun nukkuu 190cm pitkässä sängyssä, niin hyvin tuollainen peitto sinne mahtuu. Jotenkin junnupeitto tuntui minusta liian lyhyeltä välivaiheelta. Myönnetään, etten löytänyt tyttömäisiä pussilakanoita junnupeittoon...

Jahas josko kopioisin tekstin ja yrittäisin lähettää. Muutamaa riviä kun on takonut kerrallaan.

Mukavaa alkuvikkoa kaikille! :-)

Lila75 ja tytöt 1v ja 2v5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset huutaa,meluaa,riehuu ja välillä tappelee!!!Niistä ei varmasti ikinä ole oikeesti seuraa toisilleen :-/ Kohta mies ottaa pojan saunaan,nyt vaan tuntuu et siihen on ikuisuus....Me tytöt on jo saunottu.

Mieli on pirteämpi kun vklna kävi ystäviä kylässä :-) Eilen oli niin kiva syödä yhdessä ja kavereiden vauva 6kk on ihan yli-ihana..oikea hymypoika :-)

Tean kuvaukset tuo kyllä alkuaikoja mieleen..vauvantuoksun voi tuntea ja vauvakuume kasvaa..voih,niitä nyyttejä..ja se äidin ja vauvan yhteys...

Eilen olin ihan äärettömän väsyny ja kypsä siihen ku en saa nukuttua.Otin sitte unilääkkeen ja tänää oon nauranu kippurassa ku mies kerto mun sekoiluista ku olin nukahtanu..mm.odottelin prinssiä ja valkosta hevosta ;-))) Mies oli kuiteski ollu se prinssi..Mut kylläpä heräsin aamulla pirteänä ja jumpassa tuntu et kunto riittää mihin vaan!

Kyllä se väsy iski sit päivällä..

Yäk tota lunta!Kaikki oli sulaa ja katuja putsattu hiekasta ja yt jokapaikka valkosena...EIIIIII!!!!!

Nyt tohtori typy tahtoo tutkia mut :-) Mäki oon huono leikkii mut tää on hyvä,meen sohavlle situu ja kerron mihin sattuu..

jatu

Vierailija
24/25 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah. Makoisat naurut tukanleikkuusta, kiitos! Meilläkin asuu kotiparturiäiti, joskin perustasaus on jo niin haasteellista, etten ole muusta unelmoinut. Nyt otsis on silmillä ja takana takkutukka, kuten neiti itse toteaa. (ja lisää mut äidillä onkin (r)astatukka) Hmm. Parturointi tulisi tarpeen siis minullekin, kun tosiaan alkaa luonnollisesti muodostumaan yksi iso rasta.

Tepsu: Maitotunne tulee kaukaisena häivähdyksenä mieleeni. Mielikuva on jo hieman sumuinen... Myy on ihana!

Voi ei. Wc äänet ovat huolestuttavia. Pakko mennä. Epäilen nuken pyllynpesua, kun äsken sanoi, että roosavauvalta tuli kakka ja nyt kuuluu atlantin kohinaa...

hk

Vierailija
25/25 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppispöytä tuotti kahdessa viikossa 350 euroa voittoa! Nyt hymyilyttää:) Paitsi, että kamaa jäi vielä iso kasa.

T: Ynis, joka alkaa suunnistaa kohti sohvaa (eli nukkumaan)