Hoitovinkki atoopikoille!
Tyttäreni on kärsinyt 3 kk asti atooppisesta ihottumasta. Ensimmäinen vuosi oli todella hankala. Herätteli yöllä parin tunnin välein. Kortisonia oli käytettävä usein perusvoiteiden lisäksi.
Nyt reilu parivuotiaana iho on huomattavasti parempi. Kortisonia käytämme enää harvakseltaan. Kuukausi sitten saimme käsiin todella punoittavan tulehtuneen ihottuman. Lääkäri määräsi keskivahvaa kortisonia, mutta oireet palasivat kahden päivän kuluttua kortisonikuurista. Tämän jälkeen olemme hoitaneet käsiä luontaistuottein ja ne toimivat! Käytössämme on Frantsilan terva-pihkasalva, jota käytämme pahimpiin kohtiin 2-3 kertaa päivässä. Haisee tervalle, mutta muita haittavaikutuksia ei ole. Kokeilemisen arvoinen muillekin kortisonin tilalle. Tuote tehoaa hitaammin, kuin kortisoni, mutta todella toimii.
Toinen valmiste, josta olen kuullut, mutten vielä käyttänyt on Kaivolan tilan vuohenmaito voiteet.
Onko muilla ollut käytössä jotain hyviä tuotteita, jotka toimivat?
Kommentit (4)
Arviot ruoka-aineallergioiden määrästä atopian aiheuttajina vaihtelevat eri tutkimusten ja lääkärien mukaan 30 prosentista jopa 90 prosenttiin. Prick-testeistä voisi olla apua ja yleisesti allergisoivat ruoka-aineet kannattaisi varmasti jättää kokeeksi pois?
Valitettavasti en osaa antaa itse ihon hoitoon mitään erityisiä neuvoja, meillä kun välttämisdieetti poistaa iho-oireet käytännössä kokonaan. Tsemppiä!
Tässä erään Espoolaisen pojan tarina luettavaksi:
Taiveihottuma on kyllä nyt jo kokonaan kadonnut, kun laitoin
muutamana iltana all-in-1000 jugurttia ulkoisesti ja lisäksi olen API:n lisäksi antanut Tommille solunsuojaa!
Lisätietoja tuotteista ravinto@ohjaus.fi www.7458.fitline.com
nauttia Aloe vera gel juomaa.Tyttäreni iho parani sen avulla.Se on myös FLP:n tuote.31e/L.Ei tarvitse enää voiteita,on siis myös vaivattomampaa!
ja nyt reilu vuosi sitten löysin FLP:n Propolis voiteen, millä lähti tytön todella sitkeä taiveihottuma kokonaan pois!
Kortisonia ei meillä ole käytetty viiteen vuoteen, hyvä kun löytyi parempi ja luomumpi vaihtoehto!