Inhokkivärinne vaatteissa?
Musta
Sinapinkeltainen
Joulunpunainen.
Ai karsee noita!
Kommentit (41)
Pinkki, vaaleanpunainen ja oranssi. Näitä kaikkii mul on ja käytän ku joten tuol aiemmin mainittu nii alennuksesta on tullu ostettuu ja varsinki ulkoiluvaatteis alesta saa just noita värei. Pääasia että vaate on hyvä ja toimiva, väri on sivuseikka.
Mikä tahansa vihreän sävy, ihan kaikessa 😬
Fuksianpunainen/magenta on inhokkini. Jotenkin aggressiivinen ja päällekäyvä. Nätti sävy kuitenkin luonnossa, esimerkiksi kukissa, ainoastaan vaatteissa ja sisustuksessa hyppää silmille.
Myrkynvihreä
Harmaat
Beige
Keltaiset
Kaikki sinertävät sävyt sinisestä turkoosiin ja lilaan. Välitön yöpaita-assosiaatio.
Vaaleanpunainen, pinkki, punainen, harmaa, ruskea, beige siis itselleni.
Mikä on inhokkiväri englanniksi?
???
Loathing rrifle.
sinappi j, joulunpunainen, vaaleanripulinvärinen beige, ,hiirenharmaa.
harmaat ok jos graniitti,kivenharmaa,mustanharmaa,helmenharmaa ja jotkut punaiset ok jos oranssi seassa ja syvä viinpunainen todella ok talviasuissa.
mun mielestä jotkut värit ovat selkeästi sen tietyn vuodenajan värejä -olkoon vaikka kaulahuivi. mm.
kirpakka pakkanen, silloin hopeaa, jäänvaaleita pastellisävyjää. jääliilaa-jääsinistä.
keväällä keltaista,käy kermankeltainenkin tai tipunkeltainen,pinkki ja tulipunainen,kirkkaanvihreä. persikkaa.
kesällä hieman kirkkaampia,oranssia,superkeltaista, valkoista,kirkasvaaleavihreä,pink,
syksyllä syys-loka--- murrettuja sävyjä, viininpunaista, ruskaa,poltettua oranssia ja sitä sinappii niille jotka siitä pitää, luumunväri,tummanpunainen,musta.. näillä siihen jouluun. niin syvä liila luumun lisäksi. myös kultaa ja pronssia.
sama vaikka verhot,tyynyt jne.
ottaa silmiin pahoin jos jouluna on oranssia tai pinkkiä missään. tai tropiikin värit,ne kesällä kuin hedelmäpommit.
kivaa keväänaikaa sulle,taikaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Beige ja ihonmyötäinen. Saatan luulla kauempaa ilman laseja et jollain ei oo housuja jalassa ollenkaan.
alusasuna ihonväri, jos valkoista päällä jne-ei kuulla läpi. siis tärkeä käyttöfunktio edellä,eihän se silmää hivele. beiget saumattomat alusasut ihan parhaita,toppiliivit jossa muotoonleikattumalli kuitenkin. vain alla- ei yllä
magentta se joka ei niin kuin mikään väri,likainen,tunkkainen synkkä,ei mulle eikä muille, tulee ihan huono olo. sinappi toinen .ei mulle ei muille.
Tutustukaa väripsykologiaan. Sieltä voi löytää viitteitä siitä, miksi joku tietty väri on milloinkin mieluinen ja miksi jostain muusta ei tykkää.
Musta, joulunpunainen, kaikki perusvärit.
Murretut sopivat minulle, ja silmäni pitävät niistä.
Vihreä melkein kaikissa sävyissä, khaki on ok, ja oliivinvihreästä pidän mutta ei sekään sovi minulle. Harmaasta en pidä enkä oikein sinisestäkään paitsi lemmikin sininen sopii minulle.
Vihreä, oranssi